FIREMNÍ BLOG

Fincraft Capital na této stránce sdílí nejnovější zprávy ze světa obchodu, pokročilých technologií, průzkumu trhu a úspěšných případů. Sledujte naše novinky!
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

FINCRAFT CAPITAL S.R.O. A POTĘGA HANDLOWY DOM Sp. Z O.O. nové možnosti

Fincraft Capital s.r.o., jednička v oblasti vyhledávání nových dodavatelů a optimalizace dodavatelských procesů v dropshippingu. Naše společnost je vždy připravena na nové úspěchy a úspěšně spolupracuje se společností POTĘGA HANDLOWY DOM Sp. Z O.O.
2024.09.01

Nový mix: „4P“-„4E“-„4C“. Evoluce marketingu

S vývojem technologií a změnami spotřebitelských návyků se legendární marketingový mix „4P“ vyvíjel, aby se přizpůsobil novým skutečnostem. Digitalizace, umělá inteligence a prudký nárůst popularity sociálních médií mají významný dopad na marketingové strategie.
2024.12.12

YouTube pro e-commerce

"Videa na YouTube - ano, a pak, pokud máte zájem, si můžete přečíst." Takto odpovídají 4 z 5 lidí, když jde o to, kde a jak se rádi dozvědí více o produktech a novinkách, které je zajímají. Propagace prostřednictvím videoobsahu se stává normou. Po zhlédnutí videa se 9 z 10 uživatelů rozhoduje o nákupu.
2024.11.29

Marketing zaměřený na výkonnost. Rychlé výsledky - rychlá řešení

Jak rychle otestovat nápad? Je váš projekt životaschopný? Kolik peněz byste měli na začátku investovat do reklamy? Budeme mít úspěch? Tyto a stovky dalších otázek se honí hlavou těm, kteří chtějí, nebo se spíše rozhodnou začít podnikat.
2024.11.04

Index NPS. Jak měřit loajalitu

Pravidelný průzkum ve stylu „Doporučili byste naši společnost svým přátelům?“ vám pomůže zjistit, jaký zájem mají zákazníci o vaši společnost. Jedním z prvních, předem vyhodnocených ukazatelů takového průzkumu je aktivita těch, kteří na něj odpovídají. Klienti-propagátoři jsou hlavním faktorem růstu každé firmy.
2024.10.18

Lead magnet je nadčasová marketingová klasika

Jak zajistit, aby vaše webové stránky navštěvovali cíloví zákazníci, kteří jsou připraveni nakoupit zboží tady a teď? Uživatel provede cílovou akci (objedná produkt, přihlásí se k odběru, naplní košík) pouze v případě, že má o produkt nebo značku zájem. Jak ho motivovat k nákupu a získat jeho e-mailovou adresu?
2024.09.09

Dropshipping Business Model: Vývojové scénáře. Jak porazit konkurenci a zvýšit zisky

Co ovlivňuje rozvoj dropshippingového podnikání? Jaké parametry byste měli mít neustále na očích a na co se můžete zaměřit méně? Trh je chaotický. Poptávka po výrobku, který byl včera populární, může klesnout. Mění se i konkurenční prostředí.
2024.06.17

Negativní zpětná vazba jako bod růstu

„Pokud vám nikdo nenadává, pak tam nejste.“ Negativní zpětné vazby (recenze, telefonáty, vrácení zboží) je zbytečné se obávat. Každá stížnost je dar. Pomáhá vyladit obchodní proces, změnit produkt, identifikovat neschopného zaměstnance. Každý bestseller na Amazonu má jednohvězdičkové hodnocení. Je nemožné zavděčit se všem!
2024.10.01

Konflikt. Naučit se držet zpátky, odstranit emoce

Klient je rozzlobený. Žádá o výměnu výrobku nebo vrácení peněz. Dodavatel zpožďuje dodávku a nedodržuje termíny. Dropshippingový partner se ukáže jako neschopný. Majitel firmy je s transakcí nespokojený. Šéf zuří při pouhém pohledu na nedbalého zaměstnance.
2024.07.09

Předstihové ukazatele. Prodej: nečekejte, ale jednejte

Krize je příležitost k růstu. To zní krásně. Pokud se ovšem toto téma netýká vás nebo vaší firmy. Nižší poptávka, vyšší nákupní ceny, logistické problémy, klesající tržby a naprosté nepochopení toho, kam a jak se posunout. Zní vám to povědomě?
2024.06.17

Jak rychle otestovat podnikatelský nápad

Hlavním problémem každého podnikatelského nápadu je, že si nikdy nemůžete být zcela jisti jeho úspěchem. Nárazové testování pomáhá skutečně posoudit perspektivy a ziskovost nápadu a odhalit problémy ještě předtím, než jsou do podnikání investovány peníze.
2024.05.21

Jak se dostat z krize. „Pravidlo tří kroků"

Někdy jsou krize nevyhnutelné. Mohou nastat jak uvnitř podniku, tak pod vlivem vnějších faktorů. Bez ohledu na úroveň a rozsah vašeho podniku se dříve či později budete muset s krizí vypořádat. Pokusíme se vás v tomto nelehkém úsilí podpořit a připomeneme vám „pravidlo tří kroků".
2024.04.29

Dropshipping trendy: rizika a chyby

V podnikání, stejně jako v životě, musíme neustále opravovat očividné chyby. A za všechno může "syndrom krůty": při posuzování rizik se mnoho lidí domnívá, že minulé trendy určují pravděpodobnost budoucích trendů. Tím, že děláme předpovědi na základě minulosti, se s větší pravděpodobností mýlíme, a to má vážné důsledky. Trendy se mohou měnit, což zvyšuje rizika.
2024.04.01

Analýza konkurence: zákazník, problém, řešení

"Přátele si drž blízko, nepřátele ještě blíž." Promluvme si o konkurenci, přesněji řečeno o analýze konkurence. Kdy a s kým by se měl váš podnik srovnávat? Jakým způsobem shromažďujete informace? Proč hledat podobnosti a zjišťovat rozdíly?
2024.02.20

Retailer 2024. Nejlepší online prodejní místa

V roce 2024 se bude internetový maloobchod dále rozvíjet. Individuální přístup a zvláštní přístup ke každému zákazníkovi - to je to, co si udržuje většinu zákazníků malých nikových internetových obchodů. Kterým platformám elektronického obchodu a webům pro online prodej by měli maloobchodníci věnovat pozornost v roce 2024?
2024.03.11

Dropshipping a propagace produktů na Facebooku, Instagramu a Tiktoku

"Jaký typ online reklamy vás nejvíce obtěžuje?". Tato jednoduchá otázka vyvolala mezi klienty a partnery společnosti Fincraft Capital bouři emocí.
2024.01.30

Dropshippingový obchod na platformě Shopify

Když přemýšlíte o svém podnikání a rozhodnete se vytvořit internetový obchod na platformě Shopify, nejprve se rozhodněte, co přesně budete prodávat, kdo je vaše cílová skupina a jakých cílů chcete dosáhnout. Při stanovování cen v internetovém obchodě byste měli zvážit desítky faktorů, které rozhodnou o úspěchu vašeho podnikání.
2024.09.01

Metriky e-commerce, které musíte sledovat právě teď

Jak může majitel webu sledovat chování návštěvníků a porozumět mu? Jak předem rozpoznat problémy v internetovém obchodě? Proč provádět změny v designu webu nebo konkrétních stránek? Proč zákazník naplní nákupní košík, ale neuskuteční objednávku? Nalezené odpovědi znamenají úspěšná řešení a zisky internetového obchodu.
2023.12.04

TOFU, MOFU a BOFU. Jednoduchý trychtýř pro úspěšný online prodej

Produkt nebo publikum? Co je na prvním místě? Potřebuje zákazník to, co prodáváte? Co chce pro sebe? Základem všech vašich nabídek, reklamních kreativ, lead magnetů a obsahu jsou vždy zájmy a potřeby vaší cílové skupiny. Člověk a jeho problémy. Jen tak, ne jinak.
2023.11.17

Nízkorozpočtový marketing

Peníze nerozhodují. Nevěříte tomu? Kdyby tomu bylo jinak, byl by na trhu úspěšný každý projekt nebo produkt s dostatečným financováním. Máte nápad, ale nemáte peníze. Je to známý obrázek. V této situaci se mohou ocitnout jak ti, kteří podnikají již dlouho, tak ti, kteří zkoušejí něco nového. Příkladem může být elektronický obchod.
2023.10.27

Co je vícekanálové elektronické obchodování?

Ještě před deseti lety stačilo, aby společnost měla online přítomnost s jediným obchodním kanálem, internetovým obchodem nebo webovou stránkou. Vzhledem k tomu, že se elektronické obchodování stalo mobilním a sociálním, v dnešním konkurenčním prostředí to již nestačí.
2023.09.27

Otevření online obchodu: myšlenky a důležité aspekty Jak zvýšit průměrný účet

Chytré telefony, tablety, notebooky, počítače - to vše jsou v dnešní době nejen nástroje pro studium nebo práci, ale také možnost nakupovat online. Člověk nemusí odcházet z domu, dlouho chodit po nákupním centru nebo specializovaném obchodě a hledat požadované zboží, stát ve frontě.
2023.09.11

Prodej jiu-jitsu. Jak pracovat s námitkami?

Jiu-jitsu je elitní japonské bojové umění, jehož základním principem je neodporovat, ale podvolit se náporu protivníka a pouze usměrňovat jeho jednání. Většina námitek, se kterými se prodejce setkává, není zaměřena proti konkrétní nabídce nebo produktu. Jeho bolestí hlavy jsou vnitřní omezení potenciálních zákazníků: strach z chyb a strach ze selhání.
2023.08.21

Jak zvýšit průměrný účet

Za problém dropshippingu se nejčastěji označují jeho nízké marže. Otázky, kolik peněz lze vydělat na jednotku výrobku, velmi často vedou k tomu, že se lidé ptají: "Proč vydělávat pár dolarů na prodej, když lze vydělat 3-4krát tolik pouhým zvýšením průměrné účtenky? Průměrná účtenka je jedním z nejdůležitějších ukazatelů podnikání v e-commerce.
2023.03.02

Dobrá cenová strategie - Fincraft Capital blog

Úspěch každého podniku závisí na udržitelném růstu. A to zase závisí na prodejních výsledcích. Při testování podnikatelského nápadu nebo při zakládání nového podniku se často stává, že prognóza příjmů není přesná a vychází spíše z odhadů než ze skutečných digitálních výpočtů.
2022.11.22

Dropshipping a psychologie prodeje

Předpovědi ukazují, že do roku 2025 bude čtvrtina celkového světového maloobchodního prodeje probíhat v online segmentu. S tímto vědomím jste si otevřeli skvělý internetový obchod, zapracovali jste na jeho designu, vybrali jste si výklenek, nahráli jste své produkty a jste připraveni vrhnout se po hlavě do podnikání v oblasti elektronického obchodu založeného na dropshippingu.
2022.10.04

8 nejlepších online marketingových nástrojů pro analýzu konkurence

Hledat černou kočku v temné místnosti znamená nevědět, co dělají vaši konkurenti. Rozhodování o tom, jak propagovat své podnikání a jaké marketingové triky použít, je nemožné bez předchozí analýzy a jasného pochopení toho, co se děje ve vašem výklenku a tržním systému.
2022.08.29

Webové stránky, které přitahují zákazníky

Webové stránky, které přitahují zákazníky
Všichni chceme, aby naše webové stránky byly populární a aby naše příspěvky na blogu byly čteny, sdílený, diskutovány a zakládány.
Už teď je jasné, že bychom neměli psát pro "roboty" Googlu, ale pro lidi. Nyní lze s jistotou říci, že kvalitní obsah je vždy velmi žádaný. Na co ještě nesmíte zapomenout, abyste dosáhli maximální návštěvnosti a konverzí?
2022.08.01

Dropshipping a dodavatelé. Jak si vybrat ten nejlepší?

V roce 2022 si již nelze představit firmu bez vlastních webových stránek nebo alespoň stránek na sociálních sítích. Už to není jen doplněk, ale nutnost a růstový potenciál pro každou myšlenku.
Dropshipping je nejoblíbenějším elektronickým obchodem a je volen především kvůli logistickým výhodám tohoto obchodního modelu.
2022.06.24

Jak zvýšit Open Rate propagačních e-mailů?

Většina z nás si ani neuvědomuje, kolik e-mailů je denně na světě odesláno. Rozsah je velmi působivý - více než 281 miliard, v roce 2022 se toto číslo zvýší na 347 miliard! E-mailový marketing a newslettery jsou stále mocnými nástroji, pomocí kterých může dropshipper doručit zákazníkovi správné informace...
2022.05.31

Online obchodní nástroje

Bohužel neexistuje jediná platforma nebo řešení, které by umožňovalo vytvořit, propagovat a analyzovat internetový obchod...
2022.05.23

Dropshipping. Jak ověřit čistotu obchodu?

Co vám v dnešním světě umožňuje rychlý zisk s malou investicí? Odpověď je jednoduchá - internet a obchodování online. Stačí si vybrat obchodní model a plně se ponořit do online prodeje. Pokud se rozhodnete pro dropshipping, měli byste si nejprve prostudovat trh a zkušenosti těch, kteří se mu věnují již delší dobu...
2022.04.14

Světový obchod 2022: trendy a čísla

Analýza a neustálé sledování trendů ve světovém obchodu, vývozu a dovozu zboží může pomoci každému velkému i malému podniku...
2022.03.30

Fincraft Capital vás zve k návštěvě mezinárodní výstavy "World Congress on New Technologies 2022"

Stánek společnosti Fincraft Capital poskytne informace o nových produktech a nových službách pro společnosti zabývající se dropshippingem, velkoobchodním online obchodováním a přímým prodejem na internetu. Těšíme se s vámi seznámit a nabídneme vám možnosti partnerství a rozvoje obchodu...
2022.03.09

Odlište se a žijte s Fincraft Capital

Je kolonizace Marsu možná? Jak dosáhnout nesmrtelnosti? Jaká budoucnost nás čeká? Na tyto a podobné otázky neumíme odpovědět. Nejsou v naší kompetenci...
2022.02.03

Dropshipping jako nástroj ke zvýšení zisku

Dropshipping je způsob prodeje, při kterém prodejce prodává produkt od výrobce zákazníkovi. Zboží zasílá výrobce na adresu klienta a zprostředkovatel dostává provizi za uskutečněný obchod. Dropshipper nebo prodejce prodává produkt dodavatele, ale neskladuje jej ve svém skladu. Tento způsob spolupráce je výhodný pro všechny strany transakce...
2022.01.10

Zvláštnosti prodeje zboží předběžné poptávky online

Naše společnost velmi často sleduje typickou obchodní prezentaci práce prostřednictvím online formátu. Při umístění zboží v internetovém obchodě se používá textový popis, technické parametry, fotografie zboží ve 3 úhlech...
2021.12.23

Trendy na trhu během pandemie "Covid-19"

Od dubna 2020 se počet internetových obchodů rychle rozrostl. Do konce roku 2021 se počet nově otevřených internetových obchodů téměř zdvojnásobil (o 99,02 %)...
2021.11.30
ZÍSKEJTE NAŠE NOVINKY PŘÍMO!
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru, najdete spoustu užitečných a zajímavých informací! Vyplňte formulář žádosti o newsletter:
Rozvíjejte své podnikání s Fincraft Capital!