Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

YouTube pro e-commerce

"Videa na YouTube - ano, a pak, pokud máte zájem, si můžete přečíst." Takto odpovídají 4 z 5 lidí, když jde o to, kde a jak se rádi dozvědí více o produktech a novinkách, které je zajímají. Propagace prostřednictvím videoobsahu se stává normou. Po zhlédnutí videa se 9 z 10 uživatelů rozhoduje o nákupu.

YouTube je největší platformou pro sdílení videí a druhou největší sociální sítí na světě s více než 2,70 miliardy uživatelů od roku 2024. Výzkumy ukazují, že lidé věnují větší pozornost obsahu, který vyniká vizuálně. Dobře natočené video ovlivňuje dosah cílové skupiny, říkají marketéři společnosti Fincraft Capital. Každý den je na platformě YouTube zhlédnuta 1 miliarda hodin videí.

Jak optimalizovat obsah pro udržení publika? Zaměřte se na prvních 15 sekund! YouTube nechce, aby uživatelé pasivně sledovali videa - důležité je jejich zapojení. Kolik lajků, komentářů, přidání vašeho videa do playlistu bylo provedeno - to vše má obrovský význam. Videa zvyšují organickou návštěvnost vašeho webu z výsledků vyhledávání.

Videorecenze produktů: Povídejte příběhy
Jedním z nejlepších způsobů propagace dropshippingových produktů je vytváření videí s recenzemi produktů. Chcete-li však mezi mnohými vyniknout, musíte jít nad rámec standardních popisů. Potřebujete skutečné případy, příběhy z používání, "rozbalování". Emotivní a dobře natočená videa vytvářejí spojení, ovlivňují dojmy a podporují nákup. Videa, která si uživatele udrží, se hodnotí lépe, protože čím více času uživatel na YouTube stráví, tím více systém vydělává.

Vzdělávací videa: budujte svou komunitu
Video, které nejen baví, ale také vzdělává, je maximálně přínosné jak pro prodejce, tak pro potenciálního kupujícího. Může to být lekce, přednáška, interaktivní workshop, instruktážní video o produktu. Tento přístup nejenže zatraktivní vaše produkty, ale také vytvoří kolem vaší značky komunitu uživatelů.

Živé vysílání a otázky a odpovědi: důvěrné vztahy
Živé vysílání a relace otázek a odpovědí na YouTube jsou skvělým způsobem, jak si vybudovat pevnější vztah s publikem. Během živého vysílání můžete se svými odběrateli komunikovat v reálném čase, odpovídat na jejich dotazy a poskytovat další informace o svých produktech a značce. To vytváří dojem přístupnosti a buduje důvěru ve vaši společnost.
Propagační videa: upoutejte pozornost cílového publika
Propagační videa na YouTube poskytují vynikající příležitosti pro cílenou reklamu. Využijte různé formáty, například TrueView, a nabídněte svůj produkt cílové skupině. Zaměřte se na kreativní reklamu, která přitáhne pozornost a udrží zájem. Zařaďte prvky stylu a rozpoznatelnosti značky, abyste posílili svou image.

Fincraft Capital s.r.o.: důležité si pamatovat
A ještě několik čísel: 53,9 % uživatelů YouTube na celém světě tvoří muži, 46,1 % ženy. Ať už vytváříte recenze produktů, školení nebo propagační videa, kvalita vašeho obsahu musí být špičková. Reagujte na komentáře, pořádejte ankety, soutěže a podněcujte diskusi. Vytvořte "svou" komunitu.

Parádní video by mělo být zajímavé, poutavé a užitečné. Fincraft Capital Česká republika doporučuje nezapomínat na metriky. Optimalizujte svou strategii analýzou každého videa:
  • Doba sezení
  • doba zobrazení
  • udržení publika
  • zapojení diváků
  • CTR (míra prokliku)

Používejte klíčová slova v názvech, popisech a značkách videí, abyste zvýšili pozice ve vyhledávačích. Titulky zpřístupňují obsah videa širšímu publiku, včetně těch, kteří neslyší nebo raději sledují videa s vypnutým zvukem.
YouTube je tedy již dlouho účinným propagačním nástrojem v oblasti e-commerce a dropshippingu. Video obohacuje obsah, umožňuje jeho lepší vnímání.