Dropshipping jako nástroj ke zvýšení zisku

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Dropshipping je způsob prodeje, při kterém prodejce prodává produkt od výrobce zákazníkovi. Zboží zasílá výrobce na adresu klienta a zprostředkovatel dostává provizi za uskutečněný obchod. Dropshipper nebo prodejce prodává produkt dodavatele, ale neskladuje jej ve svém skladu. Tento způsob spolupráce je výhodný pro všechny strany transakce. Výrobce zvyšuje odbyt svého zboží, zprostředkovatel může prodávat rozšířenou škálu produktů bez dodatečných nákladů na sklad, klient dostává potřebné zboží bez dalších potíží.

Podle výzkumu ResearchAndMarkets.com dosáhla velikost trhu s dropshippingem v roce 2021 76,88 miliardy USD a předpokládá se, že poroste s CAGR 6,93% a do roku 2026 dosáhne 107,86 miliardy USD. Hlavními faktory růstu jsou následující faktory:
- zvýšení dostupnosti internetu na celé planetě;
- nárůst počtu mobilních telefonů;
- zvýšené investice do sektoru elektronického obchodování;
- rostoucí poptávka po elektronice;

Jak je ze studie patrné, jedná se o velmi slibný nástroj. Příjem z dropshippingu může být až 10 – 100% z ceny transakce. Prodejce přitom může ve svém internetovém obchodě umístit stovky takových nabídek. Navíc není potřeba pronajímat sklad, najímat další personál nebo budovat další logistiku.
Ze zkušeností Fincraft Capital jsme odvodili hlavní kritéria pro výběr dropshippingového partnera:

- Kvalita produktu. To je pro spotřebitele nejdůležitější faktor. U každého partnera hodnotíme kvalitu zboží, požadujeme certifikáty, záruky, kontrolujeme práci oddělení kontroly kvality.

- Vyrobitelnost. Vzhledem k tomu, že se produkt prodává prostřednictvím internetového obchodu, je nutné, aby spotřebitelé zprostředkovali výhody produktu prostřednictvím vizuálů. Pokud prodejce nemůže poskytnout kvalitní obsah, ztíží to prodej online a spotřebitelé budou mít spoustu otázek, na které bude muset odpovědět prodejce, který není skladem. Abychom takovým situacím předešli, posuzujeme úroveň vyrobitelnosti dodavatele a přijímáme pouze ty, kteří jsou připraveni pracovat prostřednictvím online formátu.

- Možnosti doručení. Neméně důležitým bodem je doručení zboží až ke dveřím spotřebitele. Dodavatel musí spolupracovat s renomovanými přepravními službami, jako jsou DPS, DHL, TNT, FedEx. Nebo být schopen samostatně organizovat dodávky a nepřevádět je na bedra spotřebitelů.

- Platební podmínky. To je jeden z klíčových faktorů, který ovlivňuje kvalitu spolupráce. Výrobci mohou měnit cenu svých produktů jednou měsíčně a dropshipper o této skutečnosti neví až do přijetí objednávky. V důsledku toho, aby nedošlo k narušení vztahu se spotřebitelem, dropshipper prodává produkt za starou cenu, což vede ke snížení plateb provizí. Abychom tomu zabránili, připouštíme ke spolupráci pouze ty dodavatele, kteří mají možnost nahrát produktový feed a aktualizovat informace a ceny během několika minut.
Uvedli jsme pouze hlavní kritéria pro kvalitativní hodnocení. Všichni naši partneři obdrží hodnocení 80 kritérií, což vám umožní vyhnout se potížím v práci. Připojte se k naší partnerské síti a budete mít příležitost zvýšit své zisky.