Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

A/B testování. Průvodce krok za krokem

Steve Jobs a Steve Wozniak, Marie a Pierre Curie, John Lennon a Paul McCartney - každé z těchto partnerství bylo historickou událostí, která vytvořila něco unikátního a mimořádného. I v podnikání a marketingu platí tato zásada: správná kombinace nástrojů a strategií může vést k mimořádným výsledkům.

Velmi často je reklamní kreativa, výstižná fráze, marketingový návrh jakýmsi tušením, které může odrážet pouze subjektivní vidění situace. Podle odborníků společnosti Fincraft Capital s.r.o. může intuitivní marketing porazit pouze přesná analýza dat. A/B testování pomáhá najít nejefektivnější řešení v marketingu a reklamě. Během testování se porovnávají a kombinují různé verze a prvky reklamních jednotek, vstupních stránek, vyskakovacích oken, titulků, cenových nabídek.

Jak funguje A/B testování?
Při typickém A/B testu je návštěvnost náhodně přiřazena každé variantě stránky na základě předem stanovené váhy. Pokud například provádíte test se dvěma variantami vstupní stránky, můžete návštěvnost rozdělit v poměru 50/50 nebo 60/40. Aby byla zachována integrita testu, návštěvníci uvidí vždy stejnou variantu, i když se vrátí později.

Pokud zahajujete novou marketingovou kampaň a máte několik nápadů, jakým směrem se vydat, můžete pro každý nápad vytvořit variantu.

Krok 1: Definujte svou klíčovou metriku a cíl
Než začnete s A/B testováním kampaně, měli byste mít jasno v tom, jakého výsledku chcete dosáhnout. Můžete například chtít zvýšit míru prokliků na reklamu nebo snížit míru odskočení vstupní stránky. Jasně definovaný cíl vám pomůže vytvořit hypotézu pro A/B test.

Krok 2: Zformulujte hypotézu
Dalším krokem je formulace hypotézy, kterou je třeba ověřit: jasné tvrzení týkající se pouze jedné proměnné. Ať už testujete cokoli, musíte se ujistit, že je to jasné a blízké vašemu publiku.

Krok 3: Vytvořte své varianty
Standardní A/B test bude testovat dvě možnosti, A a B.

„Varianta A“ je obvykle původní verze toho, co testujete. Protože již víte, jak tato verze funguje, stává se základní verzí.

„Varianta B“ je cokoli ve variantě A, o čem předpokládáte, že by mělo zlepšit výsledek. Pokud je hypotéza taková, že jiná barva tlačítka CTA přinese více kliknutí, je to verze, kde tuto změnu provedeme.
Krok 4: Testování
V tomto kroku rozdělte cílovou skupinu na dvě skupiny (nebo více skupin, pokud máte více než dvě verze) a jedné části ukažte verzi A a druhé verzi B. Pro dosažení reálného výkonu a validity výsledků je důležitá délka trvání testu. A/B test dvou verzí by měl probíhat paralelně a ve stejnou dobu.

Krok 5: Analýza výsledků
Jakmile získáte dostatečný vzorek, je třeba analyzovat shromážděná data. Abyste zjistili, která verze si vedla lépe, prostudujte metriky: míru prokliku, míru odmítnutí, míru konverze. Která verze měla větší odezvu u nových návštěvníků webu? Která verze fungovala lépe na mobilních telefonech a která na stolních počítačích? Který zdroj návštěvnosti byl nejefektivnější? Která verze měla nejlepší výsledky? Vítězná verze se stane novou verzí - plánem.

Tím však proces nekončí. Pokračujte ve sledování dopadu změn a pokračujte v testování. I když posledních 10 testů nesplnilo vaše očekávání.

Co motivovalo vašeho zákazníka k nákupu? Proč odešel a nechal objednávku v košíku nezaplacenou? Na jaké tlačítko nekliknul, aby potvrdil platbu? Prodej bez A/B testování je pohyb se zavřenýma očima, poznamenali manažeři společnosti Fincraft Capital. Je důležité provádět testy v průběhu celého prodejního a pokladního procesu. Pomůže to objasnit mnoho problémů.

Fincraft Capital s.r.o. pomáhá partnerům platformy provádět kotevní testy a simultánní experimenty. Analytika platformy Fincraft Capital umožňuje porovnat několik možností, testovat hypotézy a určit nejlepší výsledek.