Webové stránky, které přitahují zákazníky

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Všichni chceme, aby naše webové stránky byly populární a aby naše příspěvky na blogu byly čteny, sdílený, diskutovány a zakládány.

Už teď je jasné, že bychom neměli psát pro "roboty" Googlu, ale pro lidi. Nyní lze s jistotou říci, že kvalitní obsah je vždy velmi žádaný. Na co ještě nesmíte zapomenout, abyste dosáhli maximální návštěvnosti a konverzí?

Aby návštěvníci rádi četli vaše články, nakupovali a používali vaše webové stránky, musíte pamatovat na to, aby se cítili pohodlně. Vaším hlavním cílem je přece udělat ze čtenáře stálého zákazníka. Proto je při vytváření internetového obchodu důležité, aby se líbil nejen vám, ale i těm, pro které jste ho vytvořili. Stránky jsou vaším motorem, takže aby se vám investice a úsilí vrátily, nezapomeňte, že musí být zajímavé a jednoduché. Pojďme tomu přijít na kloub.

Snadná navigace

Důležitým ukazatelem v každém analytickém nástroji, včetně nástroje Google Analytics, je doba, po kterou uživatel zůstane na stránce vašeho webu. Dále je tu poměrně závažný ukazatel "bounce rate", který ukazuje, jak dlouho se uživatel na webu zdrží a jak rychle ho opustí. Umístěte navigační nástroje tam, kde je lidé očekávají, a vytvořte jasné a popisné navigační štítky.
Písmena

Jednou z prvních věcí, které je třeba vzít v úvahu z estetického hlediska, jsou písma. Je třeba se vyvarovat používání písem, která jsou na obrazovce špatně čitelná, která neodpovídají vaší značce nebo jsou neprofesionální.

Vyskakovací okna

Nikdo nemá rád vyskakovací okna. Někdy se však bez něj neobejdete - například když uživatel opouští vaše stránky, může mu připomenout zajímavé informace a zvýšit tak míru konverze. Vyskakovací okna používejte pouze v klíčových okamžicích.

Pracovní odkazy

Nefunkční odkazy škodí vašemu webu. Nejenže mohou odlákat uživatele, ale mohou také poškodit vaše pozice ve vyhledávání. Před spuštěním je pravidelně kontrolujte, abyste se ujistili, že fungují a vedou tam, kam jste zamýšleli.

Kontaktní informace

Chybějící telefonní číslo a/nebo fyzická adresa je jedním z hlavních důvodů, proč zákazníci opouštějí vaše stránky. Kontaktní informace budují důvěru ve vaši firmu a vybízejí k okamžitému jednání.

Potvrzení o odeslání


Bez potvrzení o odeslání si zákazníci nemohou být jisti, že jste jejich zprávu nebo objednávku obdrželi. To je důležitý bod. Nezapomeňte na to.

Krátký pokladní formulář

Čím déle trvá, než někdo provede objednávku, a čím více informací požadujete, tím je pravděpodobnější, že zákazníci od nákupu upustí. Udržujte pokladní formulář co nejjednodušší.
"O nás"

Zákazníci chtějí vědět, s kým spolupracují. Čím více informací poskytnete, tím větší je důvěryhodnost. Vytvořte co nejpodrobnější stránku "O nás" a vyprávějte svůj příběh netradičním a kreativním způsobem. Ukažte svým zákazníkům, kdo jste.

Analýza společnosti Fincraft Capital

Samozřejmě, že pro skutečně poutavé webové stránky musíte zapracovat na kvalitě svého obsahu, aby byl pro návštěvníka zajímavý a aby se k vám opakovaně vracel. Mějte na paměti naše rady a neodrazujte své zákazníky.

Specialisté společnosti Fincraft Capital provádí důkladnou analýzu internetového obchodu zákazníka. Provedeme měření pomocí nástrojů obchodní analytiky a řekneme vám, které stránky vašeho webu je třeba vylepšit, spočítáme, kolik příjmů přináší produkt na nejoblíbenější stránce, řekneme vám, který produkt by měl být přidán do vašeho dropshippingového obchodu a jak optimalizovat celý web obecně.