Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Nový mix: „4P“-„4E“-„4C“. Evoluce marketingu

S vývojem technologií a změnami spotřebitelských návyků se legendární marketingový mix „4P“ vyvíjel, aby se přizpůsobil novým skutečnostem. Digitalizace, umělá inteligence a prudký nárůst popularity sociálních médií mají významný dopad na marketingové strategie.

Koncept, který shrnuje čtyři základní principy každé marketingové strategie, je starý více než 60 let. Od té doby se mnoho produktů přesunulo z regálů obchodů na webové stránky a digitální billboardy a bannery se přesunuly na internet a staly se běžnými propagačními nástroji. Podniky se přizpůsobily digitální současnosti a snaží se držet krok s rychle se měnícími trendy. Tento proces je někdy bolestivý.

Čtyři P: nutné, ale ne dostatečné?
Vše, co děláte v rámci reklamní kampaně, jakýkoli kontakt s cílovou skupinou, je součástí marketingového mixu, říkají marketéři společnosti Fincraft Capital Česká republika. Je to soubor konkrétních akcí. Klasický marketingový mix se skládá ze čtyř „P“, kterými jsou Product (co prodáváte), Price (za jakou cenu to prodáváte), Place (kde to prodáváte a propagujete) a Promotion (jak to propagujete).

Produkt. Jedná se o to, co značky prodávají z hlediska kvality, balení, designu, značky a inovací.

Cena. Správná cena představuje rovnováhu mezi objemem prodeje a ziskem. Jak vypočítat prodejní ceny? Zahrnujete do svých výpočtů slevy, platební plány a úvěrové podmínky.

Místo. Záleží nejen na tom, jak, ale i kde svůj výrobek nebo službu propagujete. Kde vaši zákazníci najdou informace o vašem oboru? Pokud nejste na místech (online i offline), kam chodí váš potenciální zákazník, nikdy se o vás nedozví, neuvidí vaši reklamu, nenavštíví váš obchod nebo webové stránky.

Propagace. Dozvídají se o vás zákazníci tímto způsobem? Jaké jsou pro vás nejefektivnější reklamní kanály? Jak o sobě dáváte vědět? Jaké strategie používáte a jsou účinné? Když své úsilí zaměříte na propagaci pro své publikum, můžete zvýšit své zisky a zlepšit návratnost investic (ROI).

Marketingový mix obstál ve zkoušce času, ale technologie mění svět a s ním se mění i pojetí „4P“. Již dlouho „žijeme“ online. Probouzíme se s internetem, s gadgety v rukou a usínáme. Také byznys se plynule a rychle přesouvá na web. Už si nelze představit ani malý salon, obchod nebo dílnu bez vlastního „koutku“ na internetu.
Nový mix „4 Es“: zaměřte se na zákaznickou cestu
Dříve musel zákazník, aby našel správný výrobek, porovnal ceny a vybral si ten nejlepší, obejít desítky obchodů a hledat inzeráty, kupovat noviny a časopisy, trávit čas hledáním správných informací. Dnes to vše může udělat na několik kliknutí, aniž by opustil domov. Těžiště marketingového mixu se mění. Trend vyžaduje větší důraz na zákazníka, jeho přání a volbu.

Je čas přehodnotit marketingový mix a více zohlednit dnešní digitální realitu. „Čtyři P“ se nyní musí změnit na ‚čtyři E‘ - Experience (zážitek), Exchange (výměna), Everyplace (každé místo) a Evangelism (evangelizace), poznamenali Fincraft Capital Dropshipping.

Zkušenost
Moderní marketing klade důraz na vytvoření jedinečné zákaznické zkušenosti. Produkty a služby by měly nejen uspokojovat potřeby zákazníků, ale také přinášet pozitivní emoce a zážitky. Značky se snaží vytvořit emocionální spojení se zákazníky tím, že nabízejí personalizované a nezapomenutelné interakce.

Směna
Tradiční koncept ceny se mění na koncept směny. Interakce mezi kupujícím a prodávajícím je vnímána jako výměna hodnot, kdy jsou zákazníci ochotni platit nejen peníze, ale také věnovat svou pozornost, sdílet osobní informace nebo upřednostňovat značku výměnou za hodnotu, kterou na oplátku dostanou.

Transakce mezi prodávajícím a spotřebitelem již není jen o ceně a produktu. Zákazníci se zajímají o slevy, odměny, relevantní zážitky a další - s ohledem na své nejlepší zájmy.

Všude.
Prodejní místo již není omezeno na zdi obchodu. Novými platformami pro interakci se spotřebiteli se stávají virtuální výlohy, mobilní aplikace a sociální média. Reklamu a propagaci výrobků, poskytování informací zákazníkovi lze nyní provádět kdykoli a kdekoli.

Zákazníci si dnes mohou sami vybudovat cestu k nákupu prostřednictvím několika kontaktních bodů. Proto je důležité identifikovat kanály, které vaše cílová skupina navštěvuje nejčastěji. Pochopením vzorců chování je možné určit konzistenci pohybu publika.

Evangelismus
Evangelizace v marketingu je angažovanost a loajalita zákazníků, kteří produkt nejen kupují, ale stávají se jeho aktivními zastánci. Doporučují produkt a značku, zanechávají recenze a aktivně se podílejí na jeho propagaci.

Sociální média a digitální platformy usnadňují značkám vyhledávání a udržování těchto „evangelistů“. Tyto zákazníky můžete získat pouze tak, že si s nimi vytvoříte vztah, nikoli však ke konkrétním výrobkům a jejich značce nebo prodejci. K tomu je důležité nejen nabízet produkt, ale také sledovat zákazníka krok za krokem.

Nový mix: „4P“-„4Es“-"4Cs“
Společnost Fincraft Capital s.r.o. přizpůsobuje tradiční marketingové metody současným trendům a poskytuje jedinečnou zákaznickou zkušenost prostřednictvím digitálních kanálů a sociálních médií. Kromě marketingového mixu „4Es“ využíváme koncept „4Cs“: Consumer, Cost, Convenience, Communication a zaměřujeme se na vnější procesy, které ovlivňují chování zákazníků. Specialisté společnosti Fincraft Capital pomáhají partnerům obchodního parteru vybírat zboží na základě analýzy údajů o zájmech a preferencích jejich zákazníků.