Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Negativní zpětná vazba jako bod růstu

„Pokud vám nikdo nenadává, pak tam nejste.“ Negativní zpětné vazby (recenze, telefonáty, vrácení zboží) je zbytečné se obávat. Každá stížnost je dar. Pomáhá vyladit obchodní proces, změnit produkt, identifikovat neschopného zaměstnance. Každý bestseller na Amazonu má jednohvězdičkové hodnocení. Je nemožné zavděčit se všem!

S rostoucím objemem prodeje se nevyhnutelně zvyšuje počet nespokojených zákazníků. S tím je třeba počítat a plánovat to ve finančních modelech, například stanovit procento vrácení zboží. Je důležité umět správně shromažďovat a analyzovat negativní zpětnou vazbu. Pochopte, co se týká lidských vztahů a co výrobku. Co je manipulace ze strany zákazníka a co ukazuje na problémy v prodejním oddělení. Jak reagovat na stížnosti? Co má dropshipper dělat, když chce zákazník vrátit výrobek?

Jak reagovat na stížnosti
Řešení stížností v internetovém obchodě je důležitý proces, který vyžaduje pečlivý přístup. Pokud se zákazník rozhodne výrobek vrátit, měl by dropshipper poskytnout dodavateli všechny potřebné informace o problematickém výrobku, důvodech vrácení a údaje o objednávce (číslo objednávky, datum platby/nákupu).
  • Umístěte na webové stránky standardní formulář pro stížnosti a zpětnou vazbu se zákazníkem, v něm by měl uvést své údaje, popsat problém, datum nákupu a přiložit fotografie platebních dokladů (účtenky).
  • Vytvořte několik kanálů pro příjem stížností (e-mail, telefon, online chat, sociální sítě).
  • Nastavte automatické potvrzení o přijetí stížnosti na webových stránkách.
  • Kategorizujte stížnosti (kvalita výrobku, dodání, servis, ostatní).
  • Stanovte prioritu stížností (vysoká, střední, nízká) na základě naléhavosti a důležitosti.
  • Určete důvod vrácení (logistika, dodavatel, kvalita výrobku)
  • Vypracujte standardizovaná řešení pro různé scénáře stížností
  • Nabídněte zákazníkovi několik možností řešení problému (vrácení peněz, výměna, sleva na další objednávku).
  • Analyzujte statistiky stížností s cílem identifikovat opakující se problémy
Recenze na webech s hodnocením a recenzemi
Sledujte hodnocení a recenze o svém obchodě. Negativní recenze na zdrojích třetích stran mohou ovlivnit vaši pověst: odradit nebo naopak přilákat nové zákazníky. Reagujte na negativní recenze, nabídněte řešení problému: „Můžeme vám vyměnit poškozený výrobek, vrátit peníze nebo poskytnout slevu na další objednávku. Která možnost je pro vás ta pravá?“. Rozdělte recenze do kategorií podle témat, jako je kvalita produktu, doručení, servis, a upozorněte na opakující se problémy.

Chcete-li vědět o všech nových recenzích, nastavte si upozornění Google - Namuwiki, umožňuje sledovat a zjistit, co lidé píší o značce, webu a konkurenci. Trustpilot, ReviewTrackers nebo Mention vám pomohou sledovat recenze na různých platformách.

Negativní komentáře na sociálních sítích
Pokud zákazníci zanechají na stránce obchodu na sociálních sítích negativní komentáře, je důležité jednat rychle a profesionálně, nabídnout pomoc a problém vyřešit.

Používejte nástroje pro monitorování sociálních médií (Hootsuite, Sprout Social nebo Brandwatch), abyste byli v reálném čase informováni o nových komentářích.

Co nejpodrobněji informujte o všech důvodech a skutečnostech, které zanechaly zákazníka nespokojeného: „Jak můžeme problém vyřešit způsobem, který bude pro vás i pro nás nejvýhodnější?“. Pokud došlo k chybám, je třeba je uznat a omluvit se za ně. Nezapomeňte si připravit možnost diskuse. Jakmile problém vyřešíte, požádejte zákazníka, aby o něm napsal.
Chování kupujících je nelineární
Kupující se nejčastěji chová nelineárně: nerozhoduje se okamžitě, studuje produkt, čte recenze, sleduje recenze na YouTube, přichází na sociální sítě. Může hledat alternativy, porovnávat ceny, čekat na slevy, opustit košík a vrátit se zpět. Nenamlouvejte si, že se problém nebude opakovat. Negativní recenze zůstane negativní navždy, jen když ji budete ignorovat. ‍Na jednoho nespokojeného zákazníka připadá několik spokojených zákazníků. Pravidelně kontrolujte recenze na hlavních platformách: Google, Yelp, Amazon, eBay. Společnost Fincraft Capital s.r.o. doporučuje sledovat a analyzovat recenze zákazníků konkurence, a to jak pozitivní, tak negativní.