Dropshippingový obchod na platformě Shopify

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Když přemýšlíte o svém podnikání a rozhodnete se vytvořit internetový obchod na platformě Shopify, nejprve se rozhodněte, co přesně budete prodávat, kdo je vaše cílová skupina a jakých cílů chcete dosáhnout. Při stanovování cen v internetovém obchodě byste měli zvážit desítky faktorů, které rozhodnou o úspěchu vašeho podnikání.

Shopify je pohodlná a oblíbená platforma pro elektronické obchodování, kterou dropshippeři velmi často využívají.

Před registrací na platformě Shopify si musíte určit, jaký typ internetového obchodu chcete vytvořit (výklenkový nebo potravinářský). Odhadněte rozsah obchodu i investice. Určete (alespoň přibližně) sortiment (kolik produktů chcete na stránky umístit), kategorie produktů a požadované funkce stránek.

Průzkum trhu
Prvním, druhým a třetím krokem před vytvořením webových stránek je analýza:

Trh
II. Publika
II. Konkurence

Při analýze cílové skupiny musíte jasně pochopit, kdo je ochoten za výrobek ve vámi vypočtené cenové relaci zaplatit. Nikdy nezačínejte dropshippingové podnikání pomocí strategie nízkých cen. V soutěži s konkurencí nevyhrajete a rychle se dostanete do minusu.

Důkladně prozkoumejte své dodavatele a produkt, který se chystáte prodávat. Vyhodnoťte své vyhlídky: jak budou vaši zákazníci reagovat na výkyvy cen. Co se stane, když zvýšíte cenu o 10 %? O kolik by mohly klesnout tržby?

Marže produktu
Zisková marže v dropshippingu činí -15-30 % prodejní ceny každého produktu a průměrná míra konverze na stránkách elektronického obchodu se pohybuje kolem 2 %. Vše závisí na produktu a jeho poptávce. S příjmem nižším než 10 % bude dropshipper s největší pravděpodobností fungovat v nevýhodě. Ve fázi testování niky obvykle tvoří minimální přirážku a cenu zvyšuje až po několika prodejích.

Při výpočtu marže je třeba vzít v úvahu:
- počáteční náklady
- nákupní cenu
- fixní náklady (nájemné, mzdy, náklady na elektřinu)
- variabilní náklady (úroková sazba bance, daně, mzdy, náklady na reklamu, provize obchodní platformy, náklady na aplikaci a platební systémy).
- požadovanou marži
- ceny konkurentů za podobné produkty

Registrace do platformy Shopify
Přejděte na oficiální webové stránky Shopify a klikněte na tlačítko "Start Free" nebo "Start Trial". Vyplňte požadované informace a vytvořte si účet. Vyberte si jedinečný název domény pro svůj obchod. Poté si vyberte motiv obchodu (Shopify poskytuje mnoho bezplatných i placených možností), přidejte logo a značku.

Dejte si na čas. Zvolené téma Shopify bude určovat použitelnost vašich stránek, rychlost načítání a konečnou míru konverze. Pro úplné spuštění a efektivitu je lepší nainstalovat jedno z placených témat.

Přidávání produktů
Import produktů je nejjednodušší pomocí nejjednodušší matice-tabulky, která obvykle obsahuje údaje jako např:
- Název produktu: Název položky nebo produktu.
- Cena: Cena jednotlivých produktů.
- Popis: Popis výrobku.
- Kategorie nebo kolekce: Do které kategorie nebo kolekce zboží patří.
- Obrázky: Odkazy na obrázky výrobku.

Vestavěné nástroje Shopify umožňují provádět import produktů zadáním shody sloupců z matice s daty, se kterými pracuje Shopify.

Nastavení platebních a přepravních metod
Poplatky za používání služby Shopify i provize z přijatých objednávek se strhávají z bankovní karty, kterou je třeba předem připojit k systému platformy. (Např. kreditní karty, PayPal).

Stránky online obchodu
Přidejte stránky do nabídky obchodu:
- O nás - "O společnosti"
- Kontaktujte nás - kontaktní formulář
- FAQ - často kladené otázky a odpovědi na ně
- Doprava a dodání - informace o dodacích podmínkách.
- Vrácení zboží a vrácení peněz - informace o podmínkách vrácení zboží.
- Podmínky poskytování služeb - uživatelská smlouva
- Zásady ochrany osobních údajů - zásady ochrany osobních údajů.
Nastavení daní a SEO
Shopify automaticky vypočítá základní daně. V nabídce nastavení internetového obchodu vyberte příslušnou zemi a sazbu. Aby byly stránky viditelné pro vyhledávače, je třeba optimalizovat meta tagy a nadpisy, přidat jedinečná a relevantní klíčová slova a krátký popis na každou stránku webu. Nejoblíbenější a nejrelevantnější klíčová slova a fráze lze vybrat pomocí nástroje Google Keyword Planner nebo SEMrush.

Testování a spuštění obchodu
Před spuštěním obchodu otestujte všechny funkce a ujistěte se, že vše funguje správně.

Zisk dropshippera závisí na správném výběru dodavatelů, efektivním marketingu a správě objednávek. Proto společnost Fincraft Capital s.r.o. hodnotí všechny partnery své online platformy podle 80 kritérií kvality. Vytvoření a spuštění internetového obchodu může zabrat mnoho času a úsilí. Fincraft Capital profesionálně vytváří webové stránky na míru na platformě Shopify, přičemž předem vyvíjí strukturu, optimalizuje meta tagy pro lepší viditelnost ve vyhledávačích a zajišťuje nastavení všech potřebných funkcí, aby byl váš obchod připraven na úspěšné spuštění.