Jak zvýšit Open Rate propagačních e-mailů

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Většina z nás si ani neuvědomuje, kolik e-mailů je denně na světě odesláno. Rozsah je velmi působivý - více než 281 miliard, v roce 2022 se toto číslo zvýší na 347 miliard! E-mailový marketing a newslettery jsou stále mocnými nástroji, pomocí kterých může dropshipper doručit zákazníkovi správné informace, informovat ho o akcích, zvýšit prodej a připomenout se mu.

Většina poštovních schránek je však bohužel přeplněna obrovským množstvím zpráv, které neustále přicházejí, a tento proces je nekonečný. Pro někoho, kdo si zprávy dlouho a pečlivě připravuje, je frustrující si uvědomit, že ne všechny e-maily jsou zaznamenány, otevřeny a přečteny. E-mail může jednoduše zůstat nepovšimnut a "propadnout" v hromadě příchozí korespondence.

Pravděpodobnost, že si vašeho e-mailu nikdo nevšimne, neotevře ho nebo ho dokonce smaže, je velmi vysoká. Je důležité myslet nejen na to, co napíšete v samotném e-mailu, ale také na to, jak bude zpráva zapadat mezi ostatní e-maily, které obdržíte. Proto nezapomeňte vyplnit to první, co lidé uvidí, když se na e-mail podívají - předmět. Musíte upoutat pozornost cílové skupiny a motivovat ji k otevření e-mailu a získání dalších informací.
Hlavní nevýhodou e-mailu je setrvačnost. Jednoduše řečeno, lidé dostávají desítky, ne-li stovky e-mailů denně a je velká pravděpodobnost, že vaše zprávy budou jednoduše ignorovány.

Váš e-mail může být dobře zpracovaný, ale veškerá snaha je zbytečná, pokud jej příjemce nechce otevřít a zjistit, co je v něm obsaženo. Předmět je první věc, kterou vidíme, když otevřeme e-mail, a pokud není správně formulován, k seznámení se zprávou nemusí dojít.

Jen několik slov

Čím jednodušší, tím lepší, je vhodné používat jasné, stručné a zapamatovatelné fráze, které popisují obsah e-mailu. Není nutné uvádět vše, co váš dropshippingový obchod nabízí. Často nás pohání prostá lidská zvědavost a stačí pár slov, abychom si přečetli knihu. Zajímavé je, že míra otevření e-mailů s oznámením o novinkách je mnohem nižší než u e-mailů s tématem o aktuálních zprávách a přehledech.

V závodě o kreativitu je důležité neztratit důvěryhodnost. Epatage, fraška, lži jsou nevhodné. Riskujete, že jakákoli další zpráva nebo dobrá nabídka bude ignorována.

Poznejte svou cílovou skupinu

Toto pravidlo platí pro všechny aspekty marketingu a e-mail není výjimkou. Dropshipper musí rozumět zájmům, potřebám a zvyklostem potenciálního kupujícího. Nálada a tón oznámení budou "háčkem a návnadou" vašeho e-mailu. Může to být výzva k akci, záhadná slovní hříčka nebo vtip. Nemusí nás zajímat nudné informace o novinkách v méně známém internetovém obchodě. Ale je těžké přehlédnout zprávu, jejíž předmět, vidíme odpověď na to, co nás právě teď trápí, protože může pomoci, vyřešit problém.

Používání čísel a seznamů

Náš mozek reaguje pozitivně na čísla, takže když do předmětu e-mailu uvedete čísla, upozorníte na svou zprávu. Dobře fungují témata, která nabízejí systematizaci některých poznatků ve formě seznamů. Je to chytlavé, je těžké přejít užitečné a možná jedinečné znalosti, které jsou sdíleny zdarma.

Akce

Nebojte se psát jednoduše a srozumitelně. Zapojte cílovou skupinu, používejte akční slovesa jako "přidat", "připojit se", "přijít", "poslat", "provést", "vzdělávat", "řešit" atd.
Řešení problémů

Pokud předmět nabízí řešení problému, který zajímá vaši cílovou skupinu, výrazně se zvýší počet otevření. Pokud se rozhodnete propagovat pomocí užitečného obsahu typu "jak na to" nebo "jak na to", musíte si ujasnit, jaký druh obsahu je pro vaše publikum relevantní a potřebný.

Jak vidíte, pokud posíláte zprávu e-mailem, vedete mailing list nebo píšete konkrétní osobě, je psaní dopisu součástí práce. Aby byl dopis viděn, otevřen a přečten, je důležité nelenit a přemýšlet o předmětu dopisu. E-mail je klasickým retargetingovým kanálem, který lze využít k realizaci rozsáhlých marketingových kampaní, aniž by bylo nutné vynakládat velké rozpočty. Fincraft Capital s.r.o. vám pomůže připravit obsah e-mailu, vymyslí a poradí s jeho předmětem a provede rozeslání. Naši specialisté provedou průzkum trhu pro vaši firmu, prozkoumají cílovou skupinu, prověří čistotu partnera i samotné dohody a vyhodnotí ji podle 80 kritérií.

Dropshipping se stává jakousi filozofií elektronického obchodu. Společnost Fincraft Capital s.r.o. působí jako zprostředkovatel, pomáhá prodávat zboží a propojuje dropshippera a výrobce. E-mailing takového podniku je nepostradatelným nástrojem jak pro hromadnou propagaci, tak pro namátkovou práci se stálými obchodními partnery.