Hlavní nevýhodou e-mailu je setrvačnost. Jednoduše řečeno, lidé dostávají desítky, ne-li stovky e-mailů denně a je velká pravděpodobnost, že vaše zprávy budou jednoduše ignorovány.
Váš e-mail může být dobře zpracovaný, ale veškerá snaha je zbytečná, pokud jej příjemce nechce otevřít a zjistit, co je v něm obsaženo. Předmět je první věc, kterou vidíme, když otevřeme e-mail, a pokud není správně formulován, k seznámení se zprávou nemusí dojít.
Jen několik slov
Čím jednodušší, tím lepší, je vhodné používat jasné, stručné a zapamatovatelné fráze, které popisují obsah e-mailu. Není nutné uvádět vše, co váš dropshippingový obchod nabízí. Často nás pohání prostá lidská zvědavost a stačí pár slov, abychom si přečetli knihu. Zajímavé je, že míra otevření e-mailů s oznámením o novinkách je mnohem nižší než u e-mailů s tématem o aktuálních zprávách a přehledech.
V závodě o kreativitu je důležité neztratit důvěryhodnost. Epatage, fraška, lži jsou nevhodné. Riskujete, že jakákoli další zpráva nebo dobrá nabídka bude ignorována.
Poznejte svou cílovou skupinu
Toto pravidlo platí pro všechny aspekty marketingu a e-mail není výjimkou. Dropshipper musí rozumět zájmům, potřebám a zvyklostem potenciálního kupujícího. Nálada a tón oznámení budou "háčkem a návnadou" vašeho e-mailu. Může to být výzva k akci, záhadná slovní hříčka nebo vtip. Nemusí nás zajímat nudné informace o novinkách v méně známém internetovém obchodě. Ale je těžké přehlédnout zprávu, jejíž předmět, vidíme odpověď na to, co nás právě teď trápí, protože může pomoci, vyřešit problém.
Používání čísel a seznamů
Náš mozek reaguje pozitivně na čísla, takže když do předmětu e-mailu uvedete čísla, upozorníte na svou zprávu. Dobře fungují témata, která nabízejí systematizaci některých poznatků ve formě seznamů. Je to chytlavé, je těžké přejít užitečné a možná jedinečné znalosti, které jsou sdíleny zdarma.
Akce
Nebojte se psát jednoduše a srozumitelně. Zapojte cílovou skupinu, používejte akční slovesa jako "přidat", "připojit se", "přijít", "poslat", "provést", "vzdělávat", "řešit" atd.