8 nejlepších online marketingových nástrojů pro analýzu konkurence

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Hledat černou kočku v temné místnosti znamená nevědět, co dělají vaši konkurenti. Rozhodování o tom, jak propagovat své podnikání a jaké marketingové triky použít, je nemožné bez předchozí analýzy a jasného pochopení toho, co se děje ve vašem výklenku a tržním systému.

Součástí marketingu je průběžné metodické sledování všech marketérů. Kdo jsou vaši konkurenti? Jak se umísťují na žebříčku, co dělají na sociálních sítích, jak a kde se propagují?

Moderní nástroje pro online marketingové zpravodajství umožňují sledovat konkurenční prostředí, analyzovat strategie, zkoumat klíčová slova, zlepšovat obsah, hledat a využívat nejlepší řešení, která můžete najít. Ve většině případů se stejné nástroje používají ke sledování účinnosti vlastních webových stránek.

Google Keyword Planner

Jeden z nejlepších nástrojů pro výzkum a analýzu klíčových slov je součástí služby Google AdWords. Pomocí něj můžete shromáždit všechna klíčová slova, na která pracuje váš konkurent! Ačkoli se tento nástroj nezaměřuje konkrétně na analýzu konkurence, protože se soustředí na vaše vlastní webové stránky, jednou z jeho hlavních funkcí je dolování dat. Lze jej použít ke shromažďování a převodu do tabulek: organické a placené dotazy, údaje o konkurenci pro každé klíčové slovo, frekvence. Pro přístup je třeba zaregistrovat účet Google a vytvořit si bezplatný účet Google Ads.
Semrush

Tato platforma má mnoho užitečných funkcí pro SEO a SEM, ale je známá především díky svým vynikajícím možnostem výzkumu klíčových slov a analýzy konkurence. Pomocí nástroje Semrush můžete velmi rychle získat informace o organickém vyhledávání a pozicích, klíčových slovech v reklamách a návštěvnosti. To vše v grafické podobě.

BuzzSumo

Nástroj pro marketing obsahu, který vám umožní najít nápady na obsah ve zvoleném oboru. Identifikuje názorové vůdce a analyzuje obsah konkurence. Pomocí něj můžete analyzovat příspěvky svých konkurentů, identifikovat ty efektivnější a sledovat všechny klíčové ukazatele těchto příspěvků.

SimilarWeb

Umožňuje získat informace o návštěvnosti jakýchkoli webových stránek a jejich globálním hodnocení. Přehledy ve formě grafů ukazují týdenní počet návštěvníků za posledních šest měsíců. Tento nástroj ukazuje, kolik potenciálních zákazníků získává konkurent ze sociálních médií, vyhledávání, doporučení a reklamy v médiích.

Ahrefs

Oblíbený víceúčelový nástroj pro výzkum konkurence. Ahrefs má v současné době k dispozici 16 bilionů příchozích odkazů, sedm miliard klíčových slov a jednu miliardu kusů obsahu. Můžete s ním zkoumat více domén a adres URL současně, sledovat domovské stránky konkurentů, IP adresy, externí odkazy a klíčová slova. Identifikujte mezery v jejich obsahu.

Alexa

Jeden z nejpokročilejších a nejdostupnějších nástrojů, který již dlouho hodnotí webové stránky (podobně jako PageRank). V podstatě je vždy dobré začít tím, že se podíváte na "první přiblížení" svých konkurentů, abyste získali přehled o příchozích a odchozích odkazech, návštěvnosti a klíčových slovech.
Upozornění Google

Jednoduchý a užitečný nástroj, který odesílá zprávy přímo do vaší e-mailové schránky pokaždé, když je někde na webu zmíněno jméno konkurenta. Umožňuje sledovat návštěvnost jejich webových stránek, zjistit, jaké nástroje používají, a zjistit, na jaká klíčová slova se umisťují.

SocialMention

Nástroj pro sledování zmínek má mnoho zajímavých funkcí zaměřených na blogy, videa a sociální média.

Analýza konkurence od společnosti Fincraft Capital

Marketingové analytické nástroje se často používají k hledání nápadů, které pomáhají zlepšit marketingovou výkonnost. Chcete-li zjistit, který nástroj je pro vaši firmu vhodný, můžete si vyzkoušet bezplatnou verzi aplikací.
Analýza konkurence je základním kamenem úspěšného digitálního marketingového plánu. Společnost Fincraft Capital používá většinu výše uvedených nástrojů pro analýzu konkurence. Fincraft Capital provede profesionální rešerši a analýzu konkurentů zákazníka. Doporučuje zlepšení: SEO webových stránek, sociálních médií, kontextové reklamy a obsahového marketingu obecně. Zvýšíte tak návštěvnost svých webových zdrojů, přilákáte potenciální klienty a odlišíte se od konkurence.