Dropshipping trendy: rizika a chyby

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
V podnikání, stejně jako v životě, musíme neustále opravovat očividné chyby. A za všechno může "syndrom krůty": při posuzování rizik se mnoho lidí domnívá, že minulé trendy určují pravděpodobnost budoucích trendů. Tím, že děláme předpovědi na základě minulosti, se s větší pravděpodobností mýlíme, a to má vážné důsledky. Trendy se mohou měnit, což zvyšuje rizika.

Přestože dropshipping má jen velmi málo finančních překážek, je třeba jeho rizika posuzovat vyváženě. A to nejen při zahájení podnikání. Úspěšný dropshippingový obchod zná svého zákazníka, je na něj zaměřený a dbá na detaily. Jen tak si udrží náskok před konkurencí alespoň o čtvrt kroku.

Nevzpomínejme na četné marketingové guru slibující dropshipperům šestimístné zisky, ale pojďme rovnou k věci. Postavme se čelem k problémům a vyjmenujme hlavní rizika tohoto obchodního modelu.

Zisk
Průměrná zisková marže dropshippingového podnikání se v současné době pohybuje kolem 20 %, a to pouze v případě, že má dropshipper dobrou kontrolu nad svými režijními náklady. Stanovení cen je přímo závislé na tom, jaký výrobek nebo službu podnikatel propaguje. Největšími režijními náklady dropshippera jsou náklady na propagaci a reklamu. A ty pravděpodobně porostou spolu s konkurencí. Náklady na reklamu bohužel rostou a jediné, co můžete dělat, je kontrolovat cenu za konverzi.

Konkurence
Konkurence je nepříjemná; zvyšuje náklady na kliknutí, snižuje zisky a především odvádí zákazníky. Jak se s nimi tedy vypořádat? Odpověď je mnohem jednodušší, než si myslíte: hledejte, ne kopírujte. Jak vyniknete, co nabízíte? Rychlejší doručení. Jednodušší pokladnu. Neobvyklou produktovou řadu. Kumulativní slevy. Budujte si u zákazníků návyky: 40 % zisku internetového obchodu pochází z opakovaných zákazníků.

Kontrola kvality
Studie společnosti PwC zjistila, že 32 % zákazníků opouští prodejce již po jedné negativní zkušenosti, i když s ním byli předtím spokojeni. Pokud jste výrobek nikdy nedrželi v ruce, těžko můžete zaručit, že se k zákazníkům dostane tak, jak ho inzerujete.
Doba a cena dodání
Náklady na doručení jsou často přehlíženy, a přitom se mohou lišit stejně jako cena výrobku. S dodavateli je třeba předem prodiskutovat následující: dodací lhůty do určitých zemí a technologie sledování. Snížíte tak počet obdržených reklamací a vyhnete se zbytečným vratkám.

Vracení
Vracení zboží hraje při rozhodování o nákupu stále větší roli. Chcete-li si udržet zákazníky a držet krok s konkurencí, musíte modernizovat nebo změnit systém vracení zboží. Průměrné procento vrácených zboží v internetových obchodech je 20 %. Důvodem vrácení může být nekvalitní výrobek, špatná velikost, nebo dokonce jen špatný výběr a váhání zákazníka. Čím delší je cyklus vracení, tím větší je srážka, zejména pokud se jedná o sezónní zboží.

Podvodníci!!!
V dropshippingu mohou podvodníci přijít v podobě přímých prodejců, dodavatelů, marketingových agentur nebo dokonce zákazníků.

Vyhnout se podvodným schématům pomáhají ověření partneři a správní dodavatelé. Ty snadno najdete na webových stránkách společnosti Fincraft Capital. Společnost Fincraft Capital provádí analýzy kvality dodavatelů. Prověřuje reálnost a legálnost jejich podnikání. Provádí průzkum trhu, analyzuje poptávku spotřebitelů.

Skladová dostupnost
Zákazník si zakoupil produkt na webových stránkách dropshippera, ale skladové zásoby dodavatele jsou již vyprodány. Je třeba naléhavě najít jiného dodavatele. Může být nutné uzavřít obchod "na mínus". Aby k tomu nedošlo, je třeba se s dodavatelem předem dohodnout na systému oznamování zásob v jeho skladu. Zvažte možnost zablokování objednávky takového zboží ještě před provedením platby.

Daně
Daně je třeba platit, závisí na zemi, kde se nachází vaše firma a vaši zákazníci. Jedná se o rozsáhlé téma k diskusi. Neignorujte ho, snažte se zohlednit všechna úskalí - poraďte se se specialisty společnosti Fincraft Capital s.r.o.

Platební systémy
Platební systémy umožňují provádět bezhotovostní platby na webu. Úroková sazba přijímající banky za zpracování platebních transakcí může činit až 4 % z částky transakce. To je pro dropshippingové podnikání citelné. Při výběru platební brány je tedy třeba s tím počítat. Důležité je také zjistit, jakou má služba sankční politiku v případě zpětných plateb. V současné době jsou nejoblíbenějšími platebními systémy Shopify Payments a Paypal.

Webové stránky a obsah
38 % návštěvníků velmi rychle přestane používat neatraktivní webové stránky nebo opustí internetové obchody se složitou navigací. Obrovský problém: pokud se váš web načítá příliš dlouho. O peníze můžete přijít použitím nekvalitních obrázků a špatných popisů produktů. Stránky by měly obsahovat průvodce produkty a tabulky velikostí. Jaké webové stránky přitahují zákazníky?

Vyšší moc a náhodné událostia
Mnoho událostí, které se zdají být předvídatelné, se ve skutečnosti stalo v důsledku náhodných faktorů. Kdo se však spoléhá na vůli náhody, nemá dlouhodobě štěstí. O roli štěstí v podnikatelských úspěších a neúspěších si přečtěte v knize Nassima Taleba Fooled by Randomness.

Existují rizika, která dropshipper nemůže ovlivnit ani předvídat. Co se stalo jednou, nemusí se nutně opakovat. Rozhodování bez zohlednění této skutečnosti je riskantní. Analýzou možných problémů se však na ně můžete připravit. Riziku se vystavujete nejen vy, ale i vaši konkurenti! Hledejte nové nápady, ověřujte je a testujte. A pamatujte na "syndrom krocana": zkušenosti, které jste získali v minulosti, mohou být k ničemu, nebo ještě hůře, mohou vás zavést na špatnou cestu. Nebojte se zkoušet nové věci. Důležité je najít a analyzovat skryté faktory, které mohou ovlivnit situaci a podnikání jako celek.