Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
PŘIJMOUT VŠE
NASTAVENÍ
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Sezónní výprodeje bez poklesu nebo ztrát

Prodeje jsou na nejvyšší úrovni, ale mimo sezónu dochází k poklesu. Návštěvnost webových stránek, prodej v internetovém obchodě, průměrný šek a zisk jsou velmi často závislé na měsíci a ročním období.

Výkyvy v poptávce a pokles prodeje jsou typické pro mnoho druhů podnikání, poznamenávají odborníci Fincraft Capital s.r.o.. Proto je třeba brát v úvahu faktor sezónnosti a není to důvod k „vypnutí“ reklamy. V tomto článku najdete praktické tipy a reklamní nástroje, které fungují mimo sezónu.

Kontextová reklama - práce s horkou poptávkou

Kontextová reklama „funguje na poptávku“: přitahuje ty, kteří právě teď hledají potřebný produkt nebo službu. Jedná se o jeden z nejdražších reklamních nástrojů - platíte za každé kliknutí a náklady mohou výrazně růst v závislosti na sezóně, konkurenci a nice. Nicméně právě v období snížené poptávky taková reklama pomáhá neztratit „horké“ zákazníky a přináší rychlou návratnost. I když je publikum menší, ti, kteří váš produkt potřebují, jsou maximálně motivováni. Méně impresí, ale vyšší konverze. Doporučujeme vám revidovat reklamní kampaně, přidat sezónní fráze typu „na jaře nakupujte se slevou“, „v zimě plánujte“.

V tomto období otestujte reklamy na Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítích: připravte reklamní kreativy, proveďte a/v testování, přidejte „sezónní klíčová slova“ Dobře promyšlená strategie pay-per-click (PPC) může zaručit, že se web, respektive produktová stránka, bude nacházet na první stránce v horní části výsledků vyhledávání.

A samozřejmě je třeba analyzovat reklamy a reakce uživatelů, zpřesňovat a měnit kontext, testovat nápady. Přidávat nové dotazy na produkty, filtrovat mínusová slova, sledovat míru vyhledávání.

SEO a obsah: strategická investice

SEO funguje i do budoucna a vytváří stabilní organickou návštěvnost z vyhledávačů. SEO je dlouhodobá, ale levná záležitost. Je to soustavná a pečlivá práce.

Období mimo sezónu je ideální dobou pro posílení pozic ve vyhledávačích, zdůrazňují manažeři společnosti Fincraft Capital.. Založte si blog, pište články, návody, recenze, Propagace podle požadavků na informace - to je příprava na sezónu. Zvláště dobře fungují: návody „jak vybrat...“, výběry, tipy na péči, návody pro začátečníky. Hlavní je, aby to, co píšete, bylo potřebné a užitečné.

Při plánování SEO strategie je důležité mít jasno v tom, jakou poptávku potřebujete kumulovat. Zboží, kategorie nebo smíšené. Pokud je poptávka komoditní, zlepšete především SEO produktových stránek. Pokud je poptávka kategoriální, zapracujte na kategoriálních stránkách, značkách a filtrech.
Fincraft Capital dropshipping offer
Neplýtvejte rozpočtem na studené publikum, ale raději „dohánějte“ ty, kteří již projevili zájem. Nastavte retargeting na sociálních sítích a ve vyhledávání, zveřejňujte bannery s akcemi, bonusy nebo sděleními typu „dívali jste se - nyní se slevou“.

Retargeting dobře funguje před uvedením nových produktů nebo propagačních akcí. Mimo sezónu můžete testovat hypotézy a spouštět chytré kampaně bez většího rizika: konkurence je nižší, nabídky jsou nižší.

„Pracujte“ s uživateli, kteří přišli na web v posledních třech měsících. Nastavte retargeting na publikum, které: navštívilo web a prohlédlo si několik stránek, přidalo produkty do košíku, začalo nakupovat, ale košík opustilo, nakoupilo (kromě těch, kteří tak učinili v posledních týdnech).

Retargeting - získávání hřejivého publika

Fincraft Capital Czech Republic metrix
Zákaznická a předplatitelská základna je zlatým pokladem. Mimo sezónu je důležité se připomenout: informovat o nových produktech, spouštět minipropagační akce, vyprávět příběhy. Vyzkoušejte nestandardní formáty: kvízy, tipy na zajímavosti, kontrolní seznamy. Lidé jsou ochotnější číst obsah, který neobsahuje reklamní šum. Používejte klíčová slova, poutavé slogany v předmětu a v záhlaví a pokud možno sdělení personalizujte. Vyhněte se výrazům, které mohou aktivovat spamové filtry („zdarma“, „výhodné“).

Můžete vytvořit samostatnou vstupní stránku, nabídnout zajímavého průvodce ke stažení výměnou za registraci uživatele e-mailu. Po stažení průvodce přejdou zanechané údaje automaticky do základny a e-mailového trychtýře. Nezapomeňte však, že uživatel musí dát souhlas se zasíláním newsletteru a musí mít možnost se z něj snadno odhlásit.


Správná reklama mimo sezónu je investicí do budoucích prodejů. Fincraft Capital Česká republika sdružuje osvědčené dodavatele a odběratele dropshippingu. S námi snadno přežijete sezónní výpadky poptávky a prodeje a rychle se přizpůsobíte změnám na trhu. S námi budete vždy o krok napřed před konkurencí, budete moci testovat nové produkty a spouštět reklamní kampaně bez zbytečných rizik a vysokých nákladů.

E-maily a messengery - nízký rozpočet, vysoká návratnost