Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Index NPS. Jak měřit loajalitu

Index NPS. Jak měřit loajalitu
Pravidelný průzkum ve stylu „Doporučili byste naši společnost svým přátelům?“ vám pomůže zjistit, jaký zájem mají zákazníci o vaši společnost. Jedním z prvních, předem vyhodnocených ukazatelů takového průzkumu je aktivita těch, kteří na něj odpovídají. Klienti-propagátoři jsou hlavním faktorem růstu každé firmy. Slovo z úst je účinnější než reklama: je bezplatné, maximálně osobní a pochází ze spolehlivého zdroje.

Věrnost zákazníků vašemu podniku je pravděpodobně jedním z hlavních faktorů, jak si je udržet. První dojem do značné míry rozhoduje o tom, zda u vás klient zůstane, zda o svém nákupu řekne svým přátelům, zda je k vám přivede. Index loajality zákazníků NPS (Net Promoter Score) pomáhá kvalitativně posoudit přístup zákazníka, jeho spokojenost, důvěru a ochotu doporučit obchod, službu nebo značku, kterou si vybral.

Vyhodnocení podle segmentů
V roce 2003 navrhl konzultant a odborník na prodej Fred Reichheld měřit zákaznickou zkušenost odděleně. Od té doby je jeho metodika NPS neboli strategie upřímného zapojení zákazníka jedním z nejoblíbenějších nástrojů pro měření loajality.

Měření NPS vám pomůže pochopit, co je třeba udělat pro zlepšení vašeho podnikání. S jeho pomocí můžete najít slabé a silné stránky firmy, určit strategii rozvoje a sledovat účinnost zavedených změn. Metodika NPS umožňuje hodnotit podnik nikoli jako celek, ale podle segmentů: dodávky, prodeje, služby. Nezapomeňte však, že jelikož NPS vypovídá o spokojenosti, jedná se o zpožděný ukazatel.

Jak měřit index loajality zákazníků
Spotřebitelé jsou požádáni, aby na desetibodové stupnici ohodnotili pravděpodobnost, že by firmu/produkt/značku doporučili svým přátelům. Po obdržení a zpracování údajů z průzkumu jsou odpovědi a spotřebitelé rozděleni do tří skupin: ti, kteří dali devět a deset bodů, jsou tzv. promotéři, sedm a osm bodů - neutrálové, šest bodů a méně - kritici.

Loajalita se hodnotí podle vzorce: (P - K)/n x 100 %, kde P je počet propagátorů, K je počet kritiků, n je počet účastníků průzkumu.
4 kroky: Průzkum NPS pro online dropshippingový obchod
Metrika NPS vám pomůže sledovat dynamiku spokojenosti zákazníků a rychle reagovat na změny. Průzkum NPS se skládá ze čtyř jednoduchých kroků:

1. Cíle
Nejprve si určete, jaké informace chcete pro měření loajality shromáždit a jak budete výsledná data analyzovat. Teprve když máte jasno v cílech průzkumu, můžete začít s jeho realizací.

2. Návrh dotazníku
Připravte si jednoduchý dotazník, který nebude obsahovat více než 5 až 10 položek. Dbejte na to, aby každá otázka NPS byla formulována jednoduše a jasně a aby na ni bylo možné odpovědět pouze jednoznačně. Nepoužívejte složitou terminologii ani nejednoznačné výrazy.

Např: „Jste zákazníkem naší společnosti. Vážíme si vašeho názoru. Řekli byste o nás svým přátelům a kolegům? Prosím, ohodnoťte svou odpověď na stupnici od 0 do 10, kde 0 znamená nikdy a 10 znamená samozřejmě ano“. Můžete nechat prostor pro doporučení a doplnění.

2. Sběr dat
Vypracujte strategii sběru dat. Pro zvýšení angažovanosti a účasti vytvořte ve formulářích Google dotazník NPS. Je to známé a pohodlné.

Rozesílejte nabídku průzkumu a odkaz na průzkum e-mailem, SMS nebo do všech aplikací či messengerů, které máte k dispozici vy i zákazník. Ujistěte se, že je průzkum dostupný na více zařízeních, aby se zákazníci mohli průzkumu zúčastnit kdykoli a kdekoli.
4. analyzujte výsledky
Analyzujte zpětnou vazbu a připomínky. Je důležité pečlivě zkoumat jak pozitivní, tak negativní reakce, abyste pochopili, díky čemu je vaše dropshippingové podnikání úspěšné a které aspekty je třeba zlepšit. Na základě výsledků průzkumu vypracujte akční plán. Vysoký NPS (blížící se 100) naznačuje silnou loajalitu zákazníků, zatímco nízký nebo negativní NPS může naznačovat problémy, kterým je třeba věnovat pozornost.

Vyhodnocení výsledků
NPS mezi 40 a 50: nízká úroveň loajality. Může naznačovat problémy s kvalitou výrobků, zákaznickými službami nebo jinými aspekty podnikání.

Potřeba posílit oslovení zákazníků, kteří alespoň jednou využili služeb vašeho podniku. Atraktivní věrnostní programy, slevy, bonusy a speciální nabídky povzbuzují zákazníky, aby u vás zůstali.

NPS mezi 50 a 70: dostatečná úroveň loajality. Akce na budování loajality lze považovat za poměrně účinné.

NPS nad 70: vysoká úroveň a referenční loajalita. Alespoň 70 % zákazníků je spokojeno se spoluprací a doporučuje produkt nebo značku.

NPS nižší než 0: negativní reakce. Pokud vás tento výsledek překvapil, musíte urychleně odstranit nedostatky, kterých jste si dříve nevšimli nebo je nevyhodnotili.

Speciální věrnostní programy
40 % zisku v dropshippingu pochází od stálých zákazníků - věrných zákazníků. Ti vytvářejí nepřetržitý prodejní cyklus. Udržet si takového zákazníka je snazší a levnější a náklady na marketing a reklamu jsou minimální.

Při dropshippingu je velmi důležité nespadnout do pasti neschopného partnera. Společnost Fincraft Capital vyhodnocuje zapojení cílové skupiny u partnerů na stránkách B2B a B2C. Vyvíjí modely „placených věrnostních programů“ se speciálními výhodami, službami a servisem pro odběratele. Zároveň specialisté společnosti Fincraft Capital s.r.o. důkladně kontrolují dodavatele podle desítky kritérií čistoty, prověřují certifikaci kvality zboží a regulují sporné záležitosti.