Zvláštnosti prodeje zboží předběžné poptávky online

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
PŘIJMOUT VŠE
NASTAVENÍ
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Naše společnost velmi často sleduje typickou obchodní prezentaci práce prostřednictvím online formátu. Při umístění zboží v internetovém obchodě se používá textový popis, technické parametry, fotografie zboží ve 3 úhlech. Tyto informace vám umožňují prodávat FMCG produkty od známých značek. Například u prodeje Coca-Coly, Pepsi, Sprite sody jsou spotřebitelé s produktem již obeznámeni, znají chuť nápoje a jsou připraveni si produkt koupit na základě ceny a možností doručení. Tato praxe vám umožňuje snížit náklady na propagaci, snížit náklady a zvýšit ziskovost. Tento princip fungování však neumožní získat konkurenční výhodu a odsoudí podnikání k úplné závislosti na situaci na trhu.

Při práci se zbožím předběžné poptávky nastává zcela jiná situace. V tomto případě vzniká potřeba na základě mnoha faktorů. Například při výběru auta spotřebitelé začnou studovat nabídky v závislosti na typu vozu, velikosti motoru, spotřebě paliva, roku výroby, velikosti interiéru, nákladech na údržbu. Poté prostudují návrhy od výrobců a poté jdou do showroomů, aby se ujistili, že model auta splňuje jejich požadavky. Na tomto trhu hraje velmi důležitou roli propagace produktových výhod. Proto není dostatek standardních parametrů a produktových fotografií ve 3 úhlech. Spotřebitelé studují trh a hledají odpovědi na své potřeby, což vytváří poptávku po vytváření kvalitního obsahu, který uživateli poskytne nový zážitek z interakce s produktem a vaší firmou. Podle zprávy Digital Information World je 58,7 % respondentů průzkumu přitahováno vizuálním zapojením do procesu zkoumání produktu.
Jinými slovy, společnosti, které jsou ochotny investovat do vývoje vizuálního obsahu, získají od spotřebitelů loajalitu. To vám umožní získat konkurenční výhodu a zvýšit zisky společnosti. Níže jsou uvedeny příklady vytváření kvalitního obsahu, který propaguje výhody produktu.
Internetový obchod s oblečením uvádí výšku každého modelu na fotografii, aby si spotřebitelé mohli snáze představit, jak tento model oblečení padne na konkrétní osobu.
Internetový obchod demonstruje kvalitu svého produktu zevnitř. Na fotografii je rám a výplň každé pohovky.
A na této fotografii internetový obchod demonstruje rozměry pohovky vzhledem k osobě a umožňuje nezávisle sestavit sekce a vytvořit individuální produkt.
Jak můžete vidět z příkladů, společnosti, které úspěšně vyvíjejí vizuální obsah, získávají loajalitu spotřebitelů. Propagace užitečného obsahu online zvyšuje počet zainteresovaných spotřebitelů, kteří jsou připraveni přijít a koupit si váš produkt. Fincraft Capital nabízí své odborné znalosti v oblasti propagace produktů. Můžeme posunout vaše podnikání na další úroveň!