Dropshipping a psychologie prodeje

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
PŘIJMOUT VŠE
NASTAVENÍ
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Předpovědi ukazují, že do roku 2025 bude čtvrtina celkového světového maloobchodního prodeje probíhat v online segmentu. S tímto vědomím jste si otevřeli skvělý internetový obchod, zapracovali jste na jeho designu, vybrali jste si výklenek, nahráli jste své produkty a jste připraveni vrhnout se po hlavě do podnikání v oblasti elektronického obchodu založeného na dropshippingu.

Vytvoření a spuštění e-shopu je jen prvním krokem - nyní je třeba vyvinout udržitelné strategie pro zvýšení prodeje. Zkušení dropshippeři toho nejčastěji dosahují kombinací technik, které fungují ve vzájemné shodě.

Pojďme si dnes promluvit o psychologii prodeje, konkrétně o tom, jak přimět návštěvníka webu k nákupu. Udělejte z uživatele věrného a oddaného zákazníka.

Procentní sleva

Pokud jste prodávali produkt za 30 dolarů a pak jste se rozhodli snížit cenu na 15 dolarů, jak můžete o této akci lépe informovat? Můžete inzerovat produkt se slevou 15 dolarů nebo můžete mluvit o slevě 50 %. Použití procentuální slevy v tomto případě poskytuje mnohem vyšší konverzní poměr. I když je to matematicky stejná sleva, 50 je více než 15, takže zákazník má pocit, že ušetří více peněz!
Důvod slevy

Zákazníci si zboží koupí s větší pravděpodobností, pokud jsou informováni o důvodu slevy. Pokud se například zboží prodává s 50% slevou v rámci speciálního vánočního výprodeje, má nakupující úzkostný pocit, že možná přišel pozdě: ví, že až svátky skončí, skončí i výprodej a zboží bude pryč!

Zdůrazňujte spíše výhody než funkce

Namísto propagace funkcí výrobku pište o výhodách, které přinese zákazníkovi do života. Pokud pouze uvedete seznam funkcí, zákazník si stejně musí dát práci s tím, aby pochopil, jaký vliv na něj budou mít. A to je tvrdá práce. Pomozte klientovi. Vyložte to všechno!

Jasné a jednoduché

"Živé fotografie vám o produktu řeknou mnohem víc. Zákazníci se rádi dívají na drobné detaily. Použijte formát HD, aby si zákazníci mohli obraz přiblížit a oddálit. To má hmatatelný vliv na míru konverze.

Krátké popisy

Krátké popisy obvykle fungují lépe než dlouhé. Zákazník, který je nastaven na impulzivní nákup, se snadno nechá rozptýlit. V inzerátech uvádějte odborný žargon a slang. Potenciálním zákazníkům tak ukážete, že dobře rozumíte jejich oboru a že se s vámi snadno komunikuje a spolupracuje.

Emocionální slova

V reklamách a popisech produktů používejte slova, která v zákazníkovi vyvolají emoce. Slova, která ve vás vyvolávají pocit, že dostanete všechno a hodně: omezený, spěch, zkrácený, bonus. Probuďte zvědavost slovy jako úžasný, nepředvídatelný, tajemný. Vyjádřete svůj pocit výjimečnosti slovy: nádherný, elegantní, ohromující.
"Kouzelná" slova.

"Zdarma" je velmi silné slovo. Ano, všichni chceme získat hodně, aniž bychom utratili jedinou korunu. Není to chamtivost, ale neodolatelná dětská touha najít poklad nebo kouzelnou hůlku!

Když reklama zdůrazňuje, jak nízké jsou dnešní ceny, a používá slova jako "pouze" a "jen", konverze a prodej se vždy zvýší.

Hodnocení

Většina zákazníků čte reference. Lidé si rádi vyslechnou názory těch, kteří již výrobek vyzkoušeli. Věříme, že to, co se líbí ostatním, se bude líbit i nám. Fotografie před a po, recenze a posudky povzbuzují lidi ke koupi. Nezapomeňte požádat zákazníky, aby zanechali zpětnou vazbu o vašem obchodě a zakoupených produktech. Povzbuďte je k tomu, poděkujte jim a motivujte je k dalšímu nákupu slevou za recenzi.

Doporučení společnosti Fincraft Capital

Dropshipping, při kterém jste závislí na dodavateli jak z hlediska dodání, tak kvality zasílaného zboží, vás vybízí k neustálému hledání vysoce maržových, nevyužitých a vysoce ziskových výklenků. Experimentování s propagační reklamou pomáhá pochopit trendy a potřeby zákazníků. Marketingoví experti společnosti Fincraft Capital provádějí podrobnou analýzu online obchodů zákazníků a vydávají doporučení ohledně podpory prodeje, nových směrů, rozšíření nebo naopak redukce sortimentu.