Online obchodní nástroje

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Bohužel neexistuje jediná platforma nebo řešení, které by umožňovalo vytvořit, propagovat a analyzovat internetový obchod. Pojďme si promluvit o nástrojích, které vám pomohou efektivně udržet a přilákat zákazníky a rozvíjet vaše podnikání. Uveďme si faktory, které mohou vést k úspěchu v online obchodování.

Software pro elektronické obchodování: WordPress, Shopify, Magento

Především by se vámi zvolená platforma měla snadno používat. Hledejte platformu, která vám umožní snadno generovat návštěvnost. Pomocí softwaru si může každý uživatel internetu vytvořit webové stránky, upravit vzhled, funkce a obsah svého internetového obchodu, aniž by to ohrozilo zážitek z nakupování. Všechny tyto platformy byly vytvořeny pomocí technologie open source a poskytují uživatelům řadu užitečných nástrojů a funkcí, včetně nástrojů pro marketing, optimalizaci pro vyhledávače a správu adresářů.
Nákupní místa: Amazon, Google, Fincraft Capital

Na trhu se vyplatí být především proto, abyste měli přehled o konkurenčním prostředí a trendech na trhu. Především zvyšuje popularitu a viditelnost vašich stránek, umožňuje větší návštěvnost, zvyšuje počet obchodů a přivádí nové zákazníky.

Kanály lze nastavit tak, aby automaticky zohledňovaly změny produktů a kategorií, které na svých webových stránkách provedete. Prostřednictvím těchto nákupních platforem je lze pravidelně aktualizovat a znovu odesílat.

Srovnávací weby pro nakupování: Newegg, Obchod, ShopBot

Newegg, Shop, ShopBot a další podobné webové stránky slouží především k porovnávání cen produktů, modelování vaší propagační strategie a nákladů.

Správci seznamů adresátů: Campaign Monitor, MailChimp

E-mailový marketing je skvělý způsob, jak udržovat kontakt se zákazníky, informovat je o nových produktech a rozesílat jim nejrůznější užitečné a prodejní informace. Pomocí těchto a podobných mailingových nástrojů lze snadno vytvářet, strukturovat a naplňovat vizuální obsah, vytvářet automatické e-maily a vyvíjet vlastní jedinečné šablony e-mailových zpráv. Po každé rozesílce byste měli analyzovat otevřenost a chování čtenářů.

Platformy sociálních médií: Facebook, Twitter, LinkedIn

Sociální sítě jsou bezpochyby nejlepším propagačním nástrojem pro každou moderní firmu. Ať už prodáváte produkt, organizujete propagaci nebo se připomínáte zajímavým obsahem, nejrychlejší odezvu získáte prostřednictvím sociálních médií - zájmem sledujících, zvýšením prodeje nebo reakcí na informace.

Zatímco vytváříte obsah pro generování organické návštěvnosti, musíte si koupit online reklamu; stanovte si na ni skromný rozpočet a zveřejňujte poutavý obsah na sociálních sítích, abyste získali loajalitu zákazníků.

Neměli byste zapomínat ani na online reklamu. To lze provést zdarma nebo za úplatu, každá platforma přitahuje jiné publikum a uživatele, takže byste je měli pečlivě prozkoumat a pochopit, co vaše firma preferuje a kde se nachází vaše publikum.

Správci kampaní a CRM: HubSpot, Infusionsoft

Vzhledem k velkému počtu online kanálů je stále obtížnější přilákat a najít nové zákazníky. Bez platforem pro příchozí marketing a prodej, které vám nejen pomáhají konvertovat potenciální zákazníky, ale také pracují se "starými" zákazníky, neztrácejí o nich informace a pracují proaktivně, se již neobejdete. Toho je dosaženo spojením více funkcí, kdy lze data marketingových a prodejních oddělení zpracovávat v jednom konkrétním systému.
Reklama placená za kliknutí: AdWords, Amazon, Facebook, Twitter

Dalším způsobem, jak oslovit cílovou skupinu, je použít placenou reklamu za kliknutí. Všechny náklady je opět třeba porovnat s přehledy o prodeji, statistikami, návštěvností a zapojením zákazníků. Každá platforma poskytuje specifické nástroje, řídicí panely, reporty a cílové metriky. Stejně jako v případě reklamy na sociálních sítích můžete své publikum oslovit prostřednictvím konkrétního kanálu PPC. Proto, abyste pochopili, který reklamní kanál funguje, co byste měli změnit v nastavení, kterou společnost byste měli zakázat, musíte neustále testovat a analyzovat výsledky kliknutí, vedení, konverzí.

Zjistěte, v jakých produktech vás vaši hlavní konkurenti překonávají. Když máte všechny relevantní informace na dosah ruky, můžete nastavit cílení na jejich zákazníky.

Analytika: Google, MSN, Hotjar

Kdo navštěvuje vaše webové stránky elektronického obchodu? Co návštěvník udělá, když se tam dostane? Které stránky fungují nejlépe a které potřebují vaši pozornost? Které stránky rychle odcházejí a kde ztrácíte zákazníky? Které stránky se nekonvertují?

Analyzujte návštěvnost, zvyky, zájmy a věk těch, kteří alespoň jednou vstoupili do interakce s vaším webem - to vše a mnohem více se dozvíte při studiu analytiky.

Elektronické obchodování umožňuje téměř neomezený dosah