Lead magnet je nadčasová marketingová klasika

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Jak zajistit, aby vaše webové stránky navštěvovali cíloví zákazníci, kteří jsou připraveni nakoupit zboží tady a teď? Uživatel provede cílovou akci (objedná produkt, přihlásí se k odběru, naplní košík) pouze v případě, že má o produkt nebo značku zájem. Jak ho motivovat k nákupu a získat jeho e-mailovou adresu?

Někteří lidé považují lead magnet za přežitek minulosti, ale my ve společnosti Fincraft Capital s.r.o. tento marketingový nástroj označujeme za nadčasovou klasiku. Umístěním lead magnetu (na samostatné vstupní stránce, ve vyskakovacím okně, v záhlaví profilu nebo v patičce webu) určitě přilákáte potenciální zákazníky do svého prodejního trychtýře. Nabídněte potenciálnímu zákazníkovi něco, co není volně dostupné na internetu, ukažte své odborné znalosti. Dobrý lead magnet by měl mít pro vaši cílovou skupinu hodnotu.

Jak vytvořit lead magnety, které zvýší míru konverze?
Může se to zdát neintuitivní, protože magnety na vedení jsou zdarma, ale abychom přilákali zákazníky a zaujali je, musíme pochopit, za co jsou ochotni zaplatit. Popularitu a poptávku v určitém výklenku můžete zkoumat pomocí Google Trends, Amazon Bestsellers a eBay. Pomocí recenzí upřesněte svůj nápad na magnety na vedení. Analyzujte: které stránky na vašem webu navštěvují uživatelé nejčastěji, které materiály stahují nebo čtou.

Jediný způsob, jak zjistit, který lead magnet je lepší, je otestovat jej a zjistit, který nápad, podání, textový obsah a CTA získal větší odezvu v podobě prodeje nebo odběru nových stránek.

Užitečný lead magnet
Užitečný lead magnet je nástroj, který řeší konkrétní problém vašeho publika a usnadňuje život konkrétnímu zákazníkovi. Takový lead magnet vyvolává emoce a vybízí k akci, pokud je skutečný a užitečný. Nejčastěji se jedná o soubor PDF nebo aktivní odkaz na jedinečný a neobvyklý materiál, který odhaluje určité téma nebo pomáhá vyřešit otázku.
  • E-knihy a příručky. Obsah na téma, které cílovou skupinu zajímá a trápí.
  • Kontrolní seznamy a šablony. Jednoduché a užitečné nástroje pro plnění úkolů.
  • Příklady a případové studie. Demonstrace úspěšných případů použití vašich produktů nebo služeb.
  • Bezplatné zkušební verze a přístup k demo verzi. Něco, co uživatelům umožní produkt vyzkoušet.
Vzdělávací Lead Magnet
Jedná se o volně přístupný zdroj, celou lekci, webinář nebo zkušební kurz, který pomůže vaší cílové skupině naučit se něco nového a rozvíjet své dovednosti. Analyzujte bolesti a problémy zákazníků, které chcete řešit. Vizuální formáty vždy upoutají pozornost.
  • Elektronické knihy (e-knihy). Užitečný a podrobný průvodce nebo kniha na neobvyklé, vzácné téma pro cílovou skupinu. Cení se jedinečný a vzácný obsah.
  • Videokurz. Školící videolekce, videa, semináře. Pro každý kurz je nejlepší vytvořit samostatnou vstupní stránku, stejně jako samostatný lead magnet a vlastní propagační obsah.
  • Webové semináře. Bezplatný webinář na relevantní téma, záznam webináře jako lead magnet.

Magnet na podporu nákupu
Pokud potenciální zákazník váhá a vy potřebujete překonat jeho pochybnosti a přimět ho ke koupi, použije se lead magnet. Jedná se o obsah, který je přímo zaměřen na vzbuzení zájmu o produkt, ukazuje jeho výhody a vybízí k jeho nákupu.
  • Bezplatná zkušební verze a přístup k demo verzi. Přístup k produktu nebo službě po omezenou dobu.
  • Příklad z praxe. Zajímavé a užitečné příběhy o tom, jak se váš produkt používá. Například "Jak platforma Fincraft Capital pomohla zvýšit prodej o 50 %".
  • Kupony a slevy. Poskytněte exkluzivní slevy nebo kupony pro nové uživatele.
Zábavný magnet
Zábavný lead magnet je obsah, který přitahuje pozornost a díky němuž je interakce s vaší značkou zábavná a zapamatovatelná. Kvízy, infografiky a soutěže jsou zajímavé a poutavé. Vyvolávají pozitivní emoce a činí vaši značku zapamatovatelnější a příjemnější.
Kvíz nebo test. Prostřednictvím interaktivní reklamní prezentace v podobě kvízů nebo testů můžete nejen představit produkt, ale také zapojit zákazníky do obsahu, který je pro ně zajímavý, zjistit úroveň jejich znalostí a sladit je s produktem.
  • Infografiky: V případě, že se vám podaří získat informace o produktu, můžete si vybrat, zda se vám líbí, nebo ne. Zajímavé a vizuálně atraktivní infografiky na relevantní téma.
  • Soutěž nebo tombola. Soutěže nebo dárky, do kterých se mohou uživatelé zapojit zanecháním svých kontaktních údajů. Například "Tombola: Vyhrajte roční přístup k naší službě".

Fincraft Capital s.r.o. doporučuje: Před vytvořením lead magnetu si prostudujte reklamní a propagační metody konkurence, zeptejte se sami sebe: "Bude lead magnet, který mám na mysli, fungovat? Řeší nějaký problém? Byl by pro mě samotného zajímavý a užitečný?".

Snažte se, aby byl váš lead magnet stručný a výstižný. Nepište banální věci a složité pojmy, prezentaci informací zjednodušte.