Jak zvýšit průměrný účet

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
PŘIJMOUT VŠE
NASTAVENÍ
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Za problém dropshippingu se nejčastěji označují jeho nízké marže. Otázky, kolik peněz lze vydělat na jednotku výrobku, velmi často vedou k tomu, že se lidé ptají: "Proč vydělávat pár dolarů na prodej, když lze vydělat 3-4krát tolik pouhým zvýšením průměrné účtenky? Průměrná účtenka je jedním z nejdůležitějších ukazatelů podnikání v e-commerce.

Pokud nepůsobíte ve výklenku pro zboží základní potřeby, budete muset neustále přemýšlet o tom, jak zvýšit prodej. Neustále se připomínejte, vytvářejte potřebu produktu, dělejte vše pro to, aby si ho zákazník chtěl koupit. A to nejlépe více než jedenkrát.

Proč je důležité zvýšit průměrnou účtenku?

Zvýšení průměrného účtu ukazuje, že jste na správné cestě a že vaše plány a marketingové strategie fungují. Nízká průměrná účtenka může být znamením, že musíte něco urychleně změnit.

Zvýšení průměrného šeku ovlivňuje:

- Zisky. Pozitivní dynamika prodeje vám umožňuje rozšířit sortiment, zvýšit investice do reklamy a umožňuje vám rozšířit podnikání.

- Efektivitu marketingu. Pokud náklady na propagaci a reklamu převyšují průměrný šek, pak podnik nevydělává a jde do "mínusu". Jedná se o důležitý faktor, který je třeba neustále sledovat a analyzovat ziskovost všech marketingových opatření a reklamních kampaní.

- Míra obratu. Jedná se o dobu, za kterou se prodá průměrná zásoba výrobku na skladě. Zvýšení nebo snížení spotřebitelské poptávky ovlivňuje všechny podnikové procesy. Pro dropshippera je důležité tento ukazatel sledovat, protože je přímo závislý na dodavateli. Je pro něj důležité, aby zboží, které prodává, bylo vždy skladem.
Jak zvýšit průměrnou účtenku

Obvykle se říká, že průměrný účet se má zvyšovat pomocí up-sellingu a cross-sellingu. Při předprodeji prodejce vyzve zákazníka, aby změnil názor a zvážil dražší nebo kvalitnější verzi výrobku, který si vybral. Křížový prodej navrhuje, aby zákazník při nákupu doplnil hlavní výrobek souvisejícími produkty.

Půjdeme dále a podíváme se na další způsoby, které pomohou zvýšit průměrnou kontrolu vašeho internetového obchodu.

1. Doprava zdarma pro objednávky v hodnotě XX

Zveřejněním inzerátů typu "Doprava zdarma při objednávce v hodnotě ..." na každé stránce vašeho webu rozhodně zvýšíte průměrnou kontrolu. Za prvé, zákazník intuitivně pochopí, že si může objednat více než jednu položku. Zadruhé, pokud zákazník uvidí, že náklady na dopravu jsou 5 USD při objednávce za 20 USD, je pravděpodobnější, že "přidá do košíku" dopravu zdarma, což by zvýšilo průměrný šek.

2. Prodej balíčků nebo balíčků zboží

Například balíček 5 balíčků s více než 50% slevou zvýší obrat i průměrný šek.

3. Mechanika dalšího prodeje

Nabídněte zlevněné zboží, které může doplnit objednávku a to, co si zákazník již vybral.

4. Kreativ

Ve většině případů je výsledkem úspěšné reklamní kampaně správná kreativa. Jednoduché video se správnou strukturou a zpracováním všech námitek zvyšuje návštěvnost a průměrnou kontrolu.
5. Zapomenuté košíky

Statisticky připomínka, že zákazník nedokončil nákup, přináší až 40 % prodeje navíc. K webu můžete připojit platformu pro e-mailový marketing, která se integruje do prostředí webu a umožňuje snadno nastavit a odesílat uvítací dopisy. Ty lze využít k rychlému a diskrétnímu připomenutí nedokončeného nákupu.

6. Strach ze ztráty

Nabídněte vyzkoušení drahého tarifu bez příplatku, ale na omezenou dobu - někteří uživatelé se ho nevzdají.

7. Křížová propagace

Analyzujte, které produkty jsou nejoblíbenější, a propagujte je křížem na všech stránkách webu. Čím více produktů návštěvníkům ukážete, tím větší je pravděpodobnost, že si je přidají do košíku. Dobře fungují doporučení - bloky "Oblíbené", "Hity", "Doporučené".

8. Dárek: Dárkové zboží, které je v nabídce na webu. Je to zdarma!

Všichni milujeme dárky, a i když dostaneme něco symbolického, čas od času se chytneme na tento trik starý jako svět. Ať tak či onak, funguje to! Proč při objednávce v určité výši nedat zákazníkům dárek zdarma?

Velmi často, zejména při propagaci nových stránek, v honbě za návštěvností a novými klienty zapomínáme na tyto jednoduché a velmi dostupné metody zvýšení průměrné kontroly a prodeje obecně. Marketingoví odborníci společnosti Fincraft Capital provedou audit vašich webových stránek, analýzu marketingových strategií a kontrolu účinnosti a nastavení reklamních kampaní. Fincraft Capital s.r.o. sleduje potřeby cílové skupiny, pracuje s engagementem a sleduje chování uživatelů na internetu.