Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Online prodej. Jak zvýšit marži na produktech

Máte vlastní malé obchodní webové stránky nebo internetový obchod. Kromě toho také prodáváte zboží na některém z tržišť. A samozřejmě chcete vydělávat více, ale zatím nejste připraveni na rozšiřování sortimentu. Kde hledat skryté rezervy a jak můžete zvýšit marži stávajících výrobků?

Specialisté společnosti Fincraft Capital vám poradí, jak vytěžit maximum z toho, co už máte. Nezáleží na tom, zda provozujete malý internetový obchod, provozujete dropshipping nebo se teprve chystáte začít. I když s online prodejem začínáte nebo o založení vlastního podniku teprve uvažujete, budou vám tyto tipy užitečné.

Metoda č. 1. Zvyšte počet opakovaných nákupů
Čím déle u vás zákazník zůstane, tím méně utratíte za jeho přilákání, a to přímo zvyšuje vaše zisky. Udržujte si zákazníky pomocí věrnostních programů, slev a speciálních nabídek.

Je důležité neustále shromažďovat údaje o preferencích vašich zákazníků studiem dat, například analýzou Google Analytics. Používejte soubory cookie a sledujte chování uživatelů. Retargetingové nástroje, jako je Facebook Ads nebo Google Ads, umožňují zobrazovat reklamy uživatelům, kteří již interagovali s vašimi webovými stránkami.

Metoda č. 2. Zvýšení průměrného šeku
Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak zvýšit marži dropshippingu, je nabízet související produkty nebo dražší produkty. Nabídněte zákazníkům dražší verzi produktu (up-sell), která obsahuje další funkce nebo příslušenství. Nebo po zaplacení produktu zákazníkem doporučte doplňkové produkty k objednávce, které mohou být užitečné.

Metoda č. 3. Analýza konkurence
Analyzujte, nabídky konkurentů na tržištích. Sledujte jejich zdroje a ceny. To vám pomůže identifikovat niky, ve kterých můžete vyniknout a zvýšit cenu zboží.

K analýze tržišť používejte analytické systémy třetích stran. Tyto služby zobrazují klíčové metriky, poskytují údaje o cenách konkurentů. Můžete tak sledovat pravidelné slevy nebo akce konkurence.

Společnost Fincraft Capital s.r.o. doporučuje provádět průzkum konkurence zhruba jednou za čtrnáct dní a sledovat změny v nejlepších kartách. Minimálně jednou za sezónu aktualizujte karty na tržištích a produktové stránky na webu.
Metoda č. 4. Efektivní využití marketplace
Známá tržiště Shopify, Etsy, Amazon, Alibaba, Etsy, eBay - to je velké publikum, ale také značné provizní náklady. Zkuste využít tržiště jako nástroj k přilákání nových zákazníků na vlastní webové stránky nebo do internetového obchodu. Motivujte lidi k návštěvě vašeho obchodu. Nabídněte slevové kupony, exkluzivní náhled produktu nebo přístup do věrnostního programu.

Umístěte QR kódy na obaly výrobků. Ke každé objednávce přiložte kartičku nebo pohlednici s poděkováním za nákup, kontaktními údaji (webové stránky, e-mail) a slevovým kuponem na další nákup.

Metoda č. 5. Přepočítejte svou aktuální marži
Každý prodejce má ve svém sortimentu přední výrobky, o které je stále zájem. Identifikujte nejvýnosnější produkty v sortimentu vašeho obchodu. Je výhodnější prodávat několik položek s vysokou marží než několik desítek s nízkou marží.

Pro zjištění skutečné marže je důležité vzít v úvahu nejen náklady na výrobu, ale také všechny související náklady: provize na místě, daně, reklamu, logistiku, mzdy a vratky. Shromážděním údajů o prodeji určitého výrobku za určité období a odečtením všech nákladů lze zjistit skutečnou marži. To umožňuje prodejcům odmítnout výrobky s nízkou marží a zaměřit se na propagaci těch, které přinášejí maximální zisk.

Method #6. Keep track of turnover rate
Turnover is the length of time it takes for the entire stock of a product to sell out of the warehouse. If the turnover rate is high, the item is selling well, and if it is low, the item is selling poorly, the item is freezing the business' money. Calculate the turnover rate for all items to find out the average for each item. If the turnover rate is equal to or below the average, all is well.

Metoda č. 6. Sledujte míru obratu
Obrat je doba, za kterou se ze skladu vyprodá celá zásoba výrobku. Pokud je míra obratu vysoká, zboží se prodává dobře, a pokud je nízká, zboží se prodává špatně, zboží zmrazuje peníze podniku. Vypočítejte míru obratu pro všechny položky a zjistěte průměr pro každou položku. Pokud je míra obratu stejná nebo nižší než průměr, je vše v pořádku.
Metoda č. 7. Výběr dodavatele
Prvním způsobem, jak zlepšit marže, je snížit variabilní náklady změnou dodavatele nebo objednáváním zboží ve větších dávkách. Dodavatelé jsou obvykle ochotni poskytnout na takové dávky slevy.

V dropshippingu jsou marže tradičně nižší kvůli vysoké konkurenci. Jelikož se zboží prodává ze skladu dodavatele. I malé snížení nákladů na zboží od nového dodavatele může přinést výrazné zvýšení marže. Pokud přinášíte stálý objem objednávek, neváhejte požádat dodavatele o individuální podmínky nebo slevy na velké objednávky.

Metoda č. 8. Strategický přístup
Pro výpočet skutečné marže je důležité vzít v úvahu nejen náklady na výrobu, ale také všechny související náklady: provize za umístění, daně, reklamu, logistiku, mzdy a výnosy. Po shromáždění údajů o prodeji konkrétního výrobku za dané období a odečtení všech nákladů můžete zjistit skutečnou marži. To umožňuje prodejcům upustit od produktů s nízkou marží a zaměřit se na propagaci těch, které maximalizují zisk.

Pro obchodní model dropshippingu je zvyšování marží výzvou, která vyžaduje zvláštní přístup, odborné znalosti a flexibilitu. Marketingoví odborníci společnosti Fincraft Capital vyvíjejí individuální strategie, které vám umožní úspěšně rozvíjet vaše podnikání zvyšováním marží, aniž byste museli rozšiřovat sortiment. Fincraft Capital s.r.o. vyhledává spolehlivé dodavatele zboží a služeb. Našim partnerům pomáháme optimalizovat jejich prodejní procesy, zvyšovat povědomí a zapojení zákazníků ve všech fázích prodejního trychtýře.