Dropshipping a propagace produktů na Facebooku, Instagramu a Tiktoku

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
"Jaký typ online reklamy vás nejvíce obtěžuje?". Tato jednoduchá otázka vyvolala mezi klienty a partnery společnosti Fincraft Capital bouři emocí.

"Otravné SMS zprávy s nesmyslnými akcemi", "Nesnáším všechny ty reklamní hovory", "Reklamy uvnitř videí jsou opravdový stres!". Některé odpovědi nebylo možné číst bez úsměvu a "vítězem" negativního hodnocení reklamy se stala otravná vyskakovací okna. Až 58 % uživatelů odpovědělo, že právě vyskakovací okna negativně ovlivňují jejich další interakci s webem. Reklamy na sociálních sítích jsou však často vnímány jako součást obsahu a nevyvolávají podráždění. Užitečné a zajímavé informace zaměřené na konkrétní publikum si zapamatují a často je využívají.

Systematický přístup v reklamě, důslednost, vytrvalost a aktivita jsou pro úspěch v dropshippingu nezbytné. Bez ohledu na typ internetového obchodu, niku a velikost podniku jsou metody propagace a generování návštěvnosti ze sociálních médií pro všechny stejné. Bez ohledu na to, jaký druh internetového obchodu provozujete, bez ohledu na to, v jakém výklenku se pohybujete, vše se řídí stejnými zákonitostmi.

Základní trik: publikujte to, co má pro čtenáře - potenciálního zákazníka - hodnotu. Mohou to být novinky, krátké příběhy, kontroverzní situace a dokonce i recyklovaný obsah od konkurence. Důležité je zaujmout a udržet.

Sociální média
Volba sociálních médií pro propagaci a informování publika závisí na vašich marketingových cílech.

Ujasněte si, které reklamy, jakým způsobem a pro koho spustit, když zvážíte tři faktory:
1. Cílové publikum
2. Zapojení
3. Formát obsahu

Je důležité přizpůsobit strategii obsahu a propagace každé sociální platformě a očekáváním cílového publika. Pravidelná analýza výsledků vám navíc pomůže určit, které metody a formáty jsou pro váš dropshippingový podnik na každé z těchto platforem nejúčinnější.

Instagram
Instagram je vizuální platforma, která je skvělá pro prodej stylových a poutavých produktů. Uživatelé na této platformě stráví v průměru 30 minut denně.

Instagram. Cílová skupina
Instagram má široké věkové rozpětí uživatelů a je vhodný pro oslovení staršího publika. Oblíbený je u mladých lidí ve věku 18 až 34 let a u lidí, kteří jsou zvyklí vstřebávat informace prostřednictvím vizuálů.

Instagram. Engagement
Interaktivní funkce Instagramu, jako jsou Příběhy a ankety, vám umožňují zapojit své publikum. Reagování na komentáře a soukromé zprávy buduje důvěru a posiluje vztahy se zákazníky. Průměrná angažovanost na Instagramu je vyšší než na Facebooku díky možnosti komentářů, lajků, příběhů a IGTV.

Instagram. Formát obsahu
Na Instagramu jsou nejúčinnější vizuální formáty obsahu, jako jsou fotografie a krátká videa. Příběhy a IGTV jsou oblíbeným formátem pro propagaci a reklamu. Pro zvýšení viditelnosti obsahu používejte hashtagy.

Facebook
Facebook je jednou z největších sociálních sítí na světě s dobře navrženými funkcemi.

Facebook. Cílová skupina
Uživatelé a publikum Facebooku jsou poměrně různorodí. Platforma umožňuje přizpůsobit cílové publikum s ohledem na demografické údaje, zájmy, chování a dokonce i kontakty (např. na základě e-mailového seznamu). Tento přístup vám pomůže najít potenciální zákazníky, kteří se již o danou niku zajímají.

Facebook: V případě, že se vám podařilo získat informace o cílové skupině, můžete využít tzv. Engagement
Facebook nabízí mnoho různých nástrojů pro zapojení publika (příspěvky, komentáře, lajky a reklamní kampaně). Pro přilákání pozornosti a udržení zákazníků vytvářejte stránky: značky, skupiny, komunity, události. Je důležité pravidelně aktualizovat obsah a reagovat na komentáře a udržovat aktivní komunikaci.

Facebook. Formát obsahu
Oblíbeným obsahem na Facebooku jsou dlouhé příspěvky, články, fotografie, videa a dokonce i živé vysílání. Formáty prezentací a karuselů dobře fungují při předvádění produktů. Retargeting, analytika a různé reklamní formáty dělají z Facebooku účinný nástroj pro zvýšení prodeje a rozšíření dropshippingového podnikání.

TikTok
TikTok způsobil revoluci na sociálních sítích, když předstihl ostatní platformy, co se týče online návštěvnosti. Průměrný uživatel stráví v aplikaci v průměru asi 52 minut denně.

TikTok. Cílová skupina
TikTok přitahuje mladé uživatele, většinou ve věku 16 až 24 let. Zajímají je krátká zábavná videa, která je nejen pobaví, ale umožní jim se i něco naučit. TikTok umožňuje rychle otestovat trh tím, že upravuje a přelaďuje reklamní strategie tak, aby odpovídaly aktuálním trendům a preferencím zákazníků.

TikTok. Engagement
TikTok se specializuje na krátká videa. "Lajky", komentáře, přeposílání, výzvy a trendy ovlivňují a výrazně zvyšují angažovanost.

TikTok. Formát obsahu
Základem obsahu TikToku jsou krátká, zajímavá a často vtipná videa, která mohou trvat od 15 sekund do 3 minut. Kreativní a poutavá videa využívající hudbu a speciální efekty jsou na této platformě klíčovým faktorem úspěchu.

Fincraft Capital s.r.o. Faktor úspěchu
Nezapomeňte, že TikTok je platforma určená pouze pro mobilní zařízení, což znamená, že nebudete moci cílit na uživatele stolních počítačů. Pokud potřebujete oslovit co nejvíce uživatelů, nejlepší volbou mohou být reklamy na Facebooku.

Ujistěte se, že jsou na vašich webových stránkách nastaveny pixely (kód, který shromažďuje informace o uživatelích a sleduje jejich akce na webu) všech platforem, a nezapomeňte na retargeting těch, kteří již vaše stránky navštívili. Pomocí údajů o uživatelích, kteří již přidali produkty do košíku, učinili objednávku nebo nakoupili, můžete přizpůsobit zobrazování reklamy podobnému publiku.

Ať už zvolíte jakýkoli způsob propagace a použijete jakékoliv nástroje, musíte mít na paměti, že v obchodním modelu dropshippingu je klíčem k úspěchu produkt. Facebook, TikTok, Instagram mohou být účinnými platformami pro dropshippingové podnikání, pokud se zaměříte na správné publikum, budete spolupracovat se zodpovědnými dodavateli a prodávat zboží, s jehož kvalitou budou vaši zákazníci spokojeni.