Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.

Marketing zaměřený na výkonnost. Rychlé výsledky - rychlá řešení

Jak rychle otestovat nápad? Je váš projekt životaschopný? Kolik peněz byste měli na začátku investovat do reklamy? Budeme mít úspěch? Tyto a stovky dalších otázek se honí hlavou těm, kteří chtějí, nebo se spíše rozhodnou začít podnikat.

Připomeňme si, že Youtube byl koncipován jako seznamka, Instagram jako platforma pro sdílení fotografií mezi přáteli. Slack jako hra. Nokia začínala jako výrobce papíru a gumy a Amazon jako internetové knihkupectví. Později všechny tyto společnosti změnily své zaměření a uspěly ve výklencích, na které jejich zakladatelé ani nepomysleli! Přizpůsobily se situaci, potřebám trhu.

Rychlé výsledky
Rychle měnit marketingové strategie, upravovat klíčová slova a experimentovat s novými formáty propagace pomáhají principy výkonnostního marketingu. Testováním různých verzí inzerátů, obsahu a titulků je možné pochopit, které varianty vedou k nejlepším výsledkům. Aby bylo možné výsledky měřit a v případě potřeby je upravit, jsou definovány ukazatele výkonnosti (KPI).

O jakých výsledcích hovoříme? Vlastník podniku je může snadno sledovat:
prodej
  • zobrazení reklamy
  • kliknutí na stránku
  • stahování demo verzí
  • prokliky na reklamu
  • aktivita na sociálních sítích a odběry
  • instalace aplikací

Vzhůru nohama
Výkonnostní marketing převrací klasické marketingové paradigma naruby. Jedná se o flexibilní a účinný přístup k marketingu, který se zaměřuje na dosažení konkrétních obchodních cílů. Základní myšlenkou výkonnostního marketingu není jen zvýšení přítomnosti reklamy, ale rychlé měření a naléhavá optimalizace konkrétních výsledků. Zatímco tradiční přístupy se nejčastěji zaměřují na zvyšování počtu kliknutí nebo zobrazení, výkonnostní marketing se soustředí na metriky, na kterých skutečně záleží: prodej produktů, získávání leadů, konverze a návratnost investic.
Jednoznačně definujte své cíle
Při sledování metrik a ukazatelů si musíte ujasnit, kam se chcete dostat. Definujte své cíle, vytvořte plán a stanovte termíny. Jinak riskujete, že budete platit za výsledky, které ve skutečnosti neslouží vašim cílům.

Marketing založený na výsledcích je součástí vaší celkové strategie, ale nenahrazuje marketingový plán. Existují krátkodobé výsledky a pak jsou tu velké obchodní cíle.

Testování a optimalizace
A/B testování je důležitou součástí výkonnostního marketingu. Aby se našla nejlepší reklama a propagace, testují se různé varianty inzerátů, nadpisů, popisů produktů a cenových nabídek. Spouštějí se varianty vstupních stránek. Neustále sledují analytické přehledy, aby pochopili, které kanály a reklamy přinášejí nejlepší výsledky. To umožňuje cíleně přidělovat rozpočet a zvyšovat výdaje na nejúspěšnější kampaně.
Zkušenosti společnosti Fincraft Capital. Internetový obchod: růst konverze
Dropshippingový partner společnosti Fincraft Capital, internetový obchod s oblečením, se potýkal s problémem nízké míry konverze na svých webových stránkách. Uživatelé stránky opouštěli a nenakupovali.

Specialisté společnosti Fincraft Capital nabídli provedení rychlého testu a analýzu získaných dat s využitím možností výkonnostního marketingu:
  1. A/B testování. Bylo provedeno A/B-testování různých verzí vstupní stránky pro jednu z produktových řad. V první verzi byl kladen důraz na výhodné vlastnosti produktu, ve druhé na dopravu zdarma.
  2. Cílové publikum. Po analýze dat se podařilo určit úzkou cílovou skupinu zájemců o produkt - mladé lidi ve věku 18-30 let, kteří se zajímají o módu.
  3. Sociální reklama. Na sociálních sítích Instagram a Facebook byly spuštěny reklamní kampaně zaměřené právě na toto publikum.

Výsledek: V roce 2017 se podařilo získat více než polovinu z celkového počtu reklamních kampaní, které byly zaměřeny na reklamu na internetu. Po provedení změn a spuštění reklamních kampaní se konverze na vstupní stránce zvýšila o 35 %. Průměrný šek se zvýšil o 20 % díky kampani nabízející doručení zdarma.

Společnost Fincraft Capital s.r.o. využívá principy výkonnostního marketingu k řešení složitých úkolů propagace podnikání partnerů. Příklady úspěšných kampaní ukazují, že tento model je poměrně efektivní a přináší výsledky.