Nákup jedním kliknutím

Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
Když navštívíte naše webové stránky, komunikujete s naší online reklamou nebo e-mailem, shromažďujeme informace pomocí technologií, jako jsou soubory cookie, pixelové značky, analýzy prohlížeče a protokoly serverů.
PŘIJMOUT VŠE
NASTAVENÍ
Zásady souborů cookie společnosti Fincraft Capital
NASTAVENÍ COOKIE
Informace obsažené v cookie jsou generovány serverem a mohou být tímto serverem použity, kdykoli uživatel navštíví web, který je hostitelem interaktivních prvků.

Technologie podobné souborům cookie

Podobné technologie jsou techniky nebo nástroje, které používají určité vlastnosti k identifikaci zařízení, aby bylo možné analyzovat návštěvu webové stránky. Zahrnuje například lokální úložiště HTML5, místní sdílené objekty, techniky snímání otisků prstů, sledování pixelů a pluginy.

Pro vaše pohodlí se soubory cookie a podobné technologie nazývají „cookies".

Používání cookies

Soubory cookie nám umožňují poskytovat uživatelům určité funkce a poskytovat nám informace o návštěvě webových stránek.

Soubory cookie používáme také k tomu, aby byly naše webové stránky uživatelsky přívětivější, abychom lépe porozuměli našim stávajícím a potenciálním zákazníkům, včetně přidružení uživatele k různým zařízením a prohlížečům, které může používat k cílení a reklamě na internetu.
Kritické cookies
Nezbytné soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek a nelze je zakázat. jsou odesílány do vašeho počítače nebo zařízení, když požadujete konkrétní akci nebo službu, například když se přihlašujete, vyplňujete formulář nebo nastavujete soubory cookie. Pokud nastavíte svůj prohlížeč tak, aby blokoval nebo upozorňoval na tyto soubory cookie, některé části našich webových stránek nebudou fungovat.
Analytické cookies
Disabled
Pomocí analytických souborů cookie můžeme počítat návštěvy našich stránek a určovat zdroje návštěvnosti. Údaje, které shromažďujeme, nám pomáhají porozumět tomu, co se návštěvníkům nejvíce líbí, a zlepšit web. Pokud je nepřijmete, nebudeme moci zlepšit vaši zkušenost na základě údajů z vaší návštěvy.
Reklamní soubory cookie
Disabled
Reklamní soubory cookie na našich stránkách dodávají jiné společnosti a používají se k identifikaci vašich zájmů a zobrazování relevantního reklamního obsahu při procházení mimo naše stránky. Pokud je nepřijmete, budete na internetu stále vidět reklamy, ale budou méně relevantní.
Pixelové štítky
Disabled
Pixel je drobná grafika a malé bloky kódu umístěné na webových stránkách, v reklamách nebo v e-mailech, které nám umožňují určit, zda jste provedli konkrétní akci. Když navštívíte stránku nebo otevřete e-mailovou zprávu, značka vám dá vědět, že jste vstoupili na webovou stránku nebo otevřeli e-mailovou zprávu. Tyto nástroje nám umožňují měřit odezvu na naše příspěvky a zlepšovat naše webové stránky a propagace.
Shoppable video se stává oblíbenou možností konverze pro e-commerce firmy. Tento nový formát představuje video, které obsahuje interaktivní hotspoty. Uživatel může vybrat (kliknout) položku, která ho zajímá, a zakoupit ji, aniž by opustil stránku. Jedno kliknutí - minimální úsilí.

Jsme zvyklí, že odkazy na produkty z propagačních videí na YouTube nebo z reklam na sociálních sítích jsou umístěny pod ním nebo vedle něj. Aby zákazník provedl nákup, musí na odkaz kliknout. To představuje riziko. Každý krok navíc v transakci může být tím posledním: uživatel se rozptýlí, "ztratí" odkaz nebo záložku, opustí stránku a už se na ni nevrátí.

Video s možností nákupu se stalo průlomem pro sféru elektronického obchodování. Zákazník může zadat objednávku a zakoupit produkt, aniž by musel přecházet na další stránky nebo weby. Poptávka po videoobsahu roste, 54 % spotřebitelů uvádí, že se jim tato forma reklamy líbí. Zajímá je interaktivní prezentace a hravost.

Jak fungují nakupovatelná videa?
Shoppable video je relativně nová technologie a zvláštní směr pro e-commerce. Tento nástroj zkracuje několik kroků v prodejním trychtýři. Prodejce může videa integrovat na své webové stránky a na další digitální platformy, jako je YouTube nebo Instagram. Interaktivní nákupní videospoty přesměrují zákazníky na externí stránku. Vyskakovací okna v rámci videa pomáhají uskutečnit nákup.

Cesta k nákupu: optimalizace
K přidání položky do košíku a dalšímu sledování videoobsahu stačí jedno kliknutí. Systém "zobrazit, kliknout a koupit" snižuje počet kroků a stránek, které musí zákazník projít, aby uskutečnil nákup.

Konverze: vyšší míra
Zjednodušení nákupního procesu zvyšuje míru konverze. Pokud je cesta od "příchodu na stránku" k "nákupu" dlouhá a nepřehledná, spotřebitel velmi často ztratí zájem a vzdá se nákupu během prohlížení stránky. Použitím videa s možností nákupu obchodník tuto cestu co nejvíce zkrátí a zjednoduší uživatelům jejich zážitek. Jedna studie ukazuje, že video s možností nákupu může zvýšit míru konverze o 30 %.
Zkušenosti zákazníků
Video s možností nákupu je snadný způsob, jak zlepšit zákaznickou zkušenost s nakupováním na jedno kliknutí. Podporuje opakované nákupy.

Možnosti videa s možností nákupu jsou poměrně rozsáhlé. Technologie umožňuje: umisťovat hyper-cílená a dynamická videa, vytvářet galerie oblíbených produktů, vytvářet virtuální 360° showroomy, vkládat geo-tagging.

Zvýšené zisky
Nová technologie zvyšuje klikatelnost webových stránek a ovlivňuje loajalitu a zapojení uživatelů. Četnost nákupů se může mnohonásobně zvýšit a velmi často dochází k trvalému nárůstu tržeb.

Shoppable video může být mocným nástrojem v reklamních kampaních, protože umožňuje marketérům shromažďovat informace v reálném čase. Výsledná data se analyzují a zjišťuje se, které produkty vyvolávají největší zájem publika.
Cenná data
Všechny platformy, které se používají k vytváření a distribuci nakupovatelných videí, umožňují sledovat výsledky pomocí zabudované analytiky. Analýzou těchto cenných informací je možné vytvořit portrét zákazníka a studovat: jeho chování, zvyky, demografické charakteristiky.

Sociální média
Instagram je jedním z prvních, kdo na své platformě využívá nákupní video. Funkce hostingu je určena pouze pro firemní účty a omezuje možnost označit ve videu maximálně pět produktů. TikTok, jakožto platforma sociálních médií zaměřená pouze na videa, rychle umožnil značkám předkládat videa s nákupními příležitostmi pro jednoduchou funkci "kliknutí do košíku". Ve videích na YouTube si uživatelé mohou pod reklamou zobrazit obrázky produktů. K tomu je zapotřebí, aby se synchronizovaly se službou Google Merchant Center.

Je jasné, že technologie nakupovatelných videí se bude zlepšovat a měnit. S vývojem trhu se budou měnit preference spotřebitelů, trendy a vlastnosti produktů. Společnost Fincraft Capital s.r.o. využívá shoppable video jako výchozí bod pro zákaznické kampaně. Získaná data v reálném čase umožňují zjistit, které produkty mají největší ohlas.